کد خبر : 1696898 | 29 تیر 1399 ساعت 11:10 | 13.2K بازدید | 3 دیدگاه

گفتند 13 کرونایی داریم و نمی توانیم بازی کنیم؛ 

اعتراض شاهین بوشهر به سرآسیایی و قربانی

سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر می گوید سهیل مهدی حق صدور مجوز به قربانی و سرآسیایی را برای نشستن روی نیمکت گل گهر نداشته است.

اعتراض شاهین بوشهر به سرآسیایی و قربانی

خداکرم ایزدپناه سرپرست و مدیر تیم فوتبال شاهین بوشهر در گفتگو با "ورزش سه" با انتقاد از حضور پیروز قربانی و مجتبی سرآسیایی بدون کارت بازی روی نیمکت این تیم در دیدار شاهینی ها برابر گل گهر بیان کرد: هیچ کدام از این دو مربی کارت بازی نداشتند و نمی دانم با چه اجازه ای روی نیمکت نشسته اند. ما اعتراض خودمان به این موضوع را به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال خواهیم کرد.


او سپس با اشاره به اینکه گل گهر اعلام کرده 13 کرونایی در تیمشان وجود دارد، اضافه کرد: آقای جلالی قبل از بازی گفتند 13 بازیکن کرونایی داریم و نمی توانیم بازی کنیم. این ها تمرکز تیم ما را به هم زدند. اگر 13 کرونایی دارند، چرا بازی لغو نشده است؟ 


موضوع بعدی حرف های ایزدپناه در رابطه با حضور جلالی در ورزشگاه علیرغم خبرهایی بود که در مورد ابتلای او به ویروس کرونا منتشر شده بود. او اینطور درباره این موضوع صحبت کرد: بعد هم که آقای جلالی از اول بازی روی سکو بوده و تیمش را با موبایل هدایت می کرد. ما اعتراض خودمان را به ناظر اطلاع دادیم. ایشان حتی نمی توانسته به استادیوم ورود کند. وقتی می گویند کرونا دارد، چرا وارد استادیوم شده است؟ 


او در پایان با انتقاد از سهیل مهدی که در برگه بازی و با صلاحدید خودش به سرآسیایی و قربانی اجازه حضور روی نیمکت را داده، اضافه کرد: حضور ایران دو مربی روی نمکت گل گهر غیرقانونی بوده و ما پیگیر این موضوع هستیم که چرا آقای مهدی که مسئول برگزاری بازی هستند، باید چنین تصمیمی بگیرند. این تصمیم باید از طرف آقای محمودزاده ابلاغ به گل گهر ابلاغ می شده و کارت بازی برای مربیان این تیم صادر  می شده که این کار انجام نشده است.

 

1512626

دیدگاه‌ها