کد خبر : 1696956 | 29 تیر 1399 ساعت 15:35 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای اوندا سرو

بیل در مسیر خامس؛ خودداری از بازی برای زیدان

گرت بیل به درخواست خودش در فهرست بازی امشب رئال مادرید برابر لگانس قرار نگرفته است.

 بیل در مسیر خامس؛ خودداری از بازی برای زیدان

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، گرت بیل قبل و پس از قرنطینه هیچ تفاوتی با هم ندارند. بیل پیش از وقفه لالیگا جایی در ایده های زیدان نداشت و در حالی که تصور می شد در دوران قرنطینه او بتواند رضایت زیدان را با کار و تلاش بیشتر جلب کند، این اتفاق رخ نداد. ستاره ولزی در 10 بازی پس از شروه مجدد لالیگا تنها 100 دقیقه بازی کرده است و در مجموع فصل او در 1100 دقیقه بازی، تنها دو گل زده و دو پاس گل داده است. آخرین گل بیل برای رئال به سپتامبر گذشته بر می گردد.

 

 

1512701

 

 

به نظر می رسید امشب و در بازی با لگانس، زیدان به بیل میدان بدهد تا او احتمالا آخرین بازی خود در لالیگا را انجام بدهد ولی بیل در فهرست 23 نفره رئال قرار نگرفت. طبق ادعای اوندا سرو، گرت بیل به درخواست خود از فهرست کنار گذاشته شده و همچون خامس دیگر قصد ندارد برای رئال مادرید زین الدین زیدان بازی کند. خامس نیز حاضر نشد با رئال به بیلبائو سفر کند و در 5 بازی گذشته از فهرست کنار گذاشته شد.

 

 

1491401

 

 

آاس در تماس با اطرافیان بیل نتوانست پاسخ روشنی در مورد این ادعا دریافت کند ولی منابع نزدیک به باشگاه رئال به آاس گفته اند که این خبر صحت ندارد و زیدان خود گرت بیل را از فهرست خط زده است. رئال پس از بازی امشب حداقل یک بازی دیگر در فصل پیش رو دارد که برابر سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود و بعید به نظر می رسد زیزو روی بیل برای این بازی حساس نیز حساب باز کرده باشد.

 

دیدگاه‌ها