کد خبر : 1696973 | 29 تیر 1399 ساعت 17:47 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پیولی به اعتراضات زلاتان پس از تعویض

زلاتان ابراهیموویچ شب گذشته پس از تعویض در بازی مقابل بولونیا اعتراضاتی را متوجه سرمربی میلان کرد.

واکنش پیولی به اعتراضات زلاتان پس از تعویض

به گزارش "ورزش سه"، میلان در ادامه روند رو به رشدش شب گذشته در سن سیرو توانست 5-1 بر بولونیا پیروز شود. الکسیس سائلمائکرز، بن ناصر، ربیچ، کالابریا و هاکان چالهان اوغلو گل های میلان را به ثمر رساندند.

با این برد، میلان در رتبه ششم قرار گرفت و تقریبا کسب سهمیه لیگ اروپا را باید برای این تیم قطعی دانست.

 

 

1512720

 

 

دقیقه 61 بازی بود که استفانو پیولی سرمربی میلان زلاتان را از زمین بیرون کشید تا لیائوی برزیلی وارد میدان شود. اتفاقی که به مذاق ستاره سوئدی خوش نیامد و او که به خاطر تعویض عصبانی بود، از پیولی توضیح خواست. زلاتان رو به مربی خود گفت که دفعه بعد بازیکنی دیگر را تعویض کند چون او می خواهد در زمین بماند و گلزنی کند.

 

پیولی در مورد اعتراضات زلاتان به تعویض گفت:« زلاتان یک چیزهایی می گفت ولی صادقانه بگویم که دقیقا متوجه حرف هایش نشدم. در هر صورت من مربی هستم و به دلیل فشردگی و تعداد زیاد بازی ها باید شرایط بدنی زلاتان را مدیریت کنم  و همه بازیکنان را در وضعیتی ایده آل نگاه دارم. باید به همه بازی برسد و معتقدم واکنش زلاتان هم طبیعی بود.»

 

 

1512683

 

 

زلاتان 14 بازی برای میلان در سری آ انجام داده و 5 گل به ثمر رسانده است. او شب گذشته هرچند نتوانست برابر بولونیا گلی به ثمر برساند ولی پاس گل چهارم تیمش را به آنته ربیچ داد.

 

دیدگاه‌ها