کد خبر : 1696977 | 29 تیر 1399 ساعت 18:06 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

میکائیل کویزانس:

دادن پاسخ منفی به پپ گواردیولا دشوار است

میکائیل کویزانس، ستاره جوان و فرانسوی بایرن مونیخ آرزوهای بزرگی در این تیم در سر دارد.

دادن پاسخ منفی به پپ گواردیولا دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، میکائیل کویزانس در روزهای پایانی فصل از سوی هانسی فلیک در ترکیب بایرن مونیخ قرار می گرفت و یک بار نیز به زیبایی موفق به گشودن دروازه ولفسبورگ شئد. حالا میکائیل کویزانس مدعی شد هدف او حضور در تیم ملی فرانسه و تکرار خاطرات خوش ستاره های فرانسوی و سابق بایرن مونیخ است.

 

میکائیل کویزانس گفت: "شنیده ام که مردم من را بازیکنی بااستعداد خطاب می کنند. اما من بازیکنی پرتلاش و زحمتکش هستم و اگر اینگونه نبود در تیمی مانند بایرن مونیخ بازی نمی کردم. البته که علاقمندم مانند بازیکنانی چون فرانک ریبری و بیسنات لیزارازو در بایرن مونیخ باشم. این باشگاه مانند یک خانواده واقعی است، اما گاهی اوقات کنترل همه چیز در اختیار شما نیست.

 

1512721

 

اتفاقات در زندگی من آسان نبوده است، اما من همیشه سرم را بالا نگه می داشتم. اگر کسی معتقد است من تنها یک بازیکن بااستعداد هستم، از او دعوت می کنم یک روز تمرینات سخت من را تماشا کند.

 

انتقال به منچسترسیتی؟ دادن پاسخ منفی به پپ گواردیولا دشوار است، زیرا همه ما از سبک مربیگری او و روشی که تیم های گواردیولا بازی می کنند آگاهی داریم. آنچه ما در موردش صحبت کردیم بین من و پپ خواهد ماند و شاید روزی مسیر ما با یکدیگر یکی شد.

 

حضور در ترکیب تیم ملی فرانسه؟ روزی که برای اولین بار در ترکیب فرانسه قرار بگیرم مردم من را بیشتر خواهند شاخت و این یک هدف بزرگ برای من است. اگر بتوانم به طور منظم در ترکیب اصلی بایرن مونیخ قرار بگیرم، چرا تصور پوشیدن لباس تیم ملی فرانسه را در سر نداشته باشم."

دیدگاه‌ها