کد خبر : 1696983 | 29 تیر 1399 ساعت 18:45 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

ریموند دومنک:

آتالانتا توان حذف پی اس جی را ندارد

سرمربی سابق تیم ملی فرانسه از حالا پی اس جی را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می بیند.

آتالانتا توان حذف پی اس جی را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، جمعه دو هفته پیش بود که قرعه کشی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به انجام رسید و بر این اساس پی اس جی و آتالانتا باید کمتر از یک ماه دیگر در لیسبون به مصاف هم بروند. برنده این دیدار نیز راهی نیمه نهایی می شود.

 

 

1499016

 

 

پی اس جی به دلیل نیمه تمام ماندن لوشامپیونا مدت هاست که از شرایط مسابقه رسمی به دور است اما آتالانتا روند فوق العاده ای را در سری آ پشت سر می گذارد و شنبه شب برای اولین بار پس از شروع مجدد فوتبال در لیگ ایتالیا امتیاز از دست داد. آبی و سیاه های شهر برگامو مقابل هلاس ورونا به تساوی عجیب 1-1 دست یافتند. آتالانتا در رتبه سوم لیگ قرار دارد و سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را نیز کسب کرده است.

 

 

1512315

 

 

برخی معتقدند آتالانتا با کیفیت کنونی توانایی حذف پی اس جی را دارد اما نظر ریموند دومنک سرمربی سابق تیم ملی فوتبال فرانسه متفاوت است.

او درباره این دیدار گفت:« آتالانتا فصل جاری نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. آنها تیمی هماهنگ و خوب هستند. با وجود آنکه آتالانتا در وضعیت خوبی قرار دارد اما من براین باور هستم که توان پیروزی بر پاری سن ژرمن را ندارد.

 آتالانتا در خط حمله بسیار خوب است اما به همان اندازه در خط دفاعی ضعف دارد. پاری سن ژرمن با ایکاردی، نیمار و ام​باپه می تواند خط دروازه حریف را به راحتی تهدید کند. من پیش بینی می کنم که پاری سن ژرمن به نیمه نهایی صعود خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها