کد خبر : 1697004 | 29 تیر 1399 ساعت 20:47 | 39.4K بازدید | 2 دیدگاه

1000تایی شدن مسی در شب شکستن رکورد ژاوی

لیونل مسی تا به پایان نیمه اول دیدار برابر آلاوس ثبت یک گل و یک پاس گل مقابل این تیم شده است.

1000تایی شدن مسی در شب شکستن رکورد ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از ساعتی پیش و در دیداری تشریفاتی از سری مسابقات هفته پایانی لالیگا به مصاف آلاوس رفته که این بازی فعلا با چهار گل آنسو فاتی، لیونل مسی و لوئیس سوارز و نلسون سمدو به سود بلوگرانا دنبال می‌شود.

 

گل اول بارسا اما توسط ستاره جوان این تیم یعنی آنسو فاتی به ثمر رسید. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا روی حرکتی از جناح راست و با ارسال یک پاس به درون محوطه جریمه، فاتی را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز با ضربه ای تمام کننده گل اول بارسا را وارد دروازه حریف کرد.

 

 

1512747

 

 

اگرچه بازی امروز از نظر رتبه جدولی اهمیت چندانی برای بارسلونا ندارد اما برای فوق ستاره آرژانتینی این تیم یعنی لیونل مسی رقم زننده دو اتفاق مهم بوده است. او حالا با زدن یک گل فاصله خود را با صدر جدول گلزنان و کریم بنزما به عدد سه افزایش داده و اکنون بیش از هر زمان دیگری به کسب یک جایزه پیچیچی دیگر نزدیک شده است.

 

مسی همچنین تعداد پاس گل های خود را در فصل جاری به عدد 21 رساند تا رکورد هم تیمی سابق خود یعنی ژاوی را شکسته باشد. ستاره آرژانتینی با این تعداد پاس گل از رکورد 20 پاس ژاوی در طول یک فصل عبور کرد. نکته تحسین برانگیز دیگر در مورد مسی این که او حالا در دوران حرفه‌ای خود روی 1000 گل (702 گل 298 پاس گل) تاثیر گذاشته است.

دیدگاه‌ها