کد خبر : 1697009 | 29 تیر 1399 ساعت 21:23 | 43.1K بازدید | 1 دیدگاه

آلاوز 0 - 5 بارسلونا؛ گودبای پارتی باشکوه کیکه ستین!

بارسلونا در آخرین بازی فصل لالیگا موفق شد با پنج گل آلاوز را مغلوب کند.

آلاوز 0 - 5 بارسلونا؛ گودبای پارتی باشکوه کیکه ستین!


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که هفته گذشته قهرمانی را بعد از دو فصل تقدیم رئال مادرید کرد، امشب با ارائه نمایشی درخشان با پنج گل آلاوز را شکست داد؛ دیداری که احتمالا آخرین بازی کیکه ستین روی نیمکت بلوگرانا در لالیگا بود.

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3 و روی ضربه دیدنی ریکی پویگ می توانست به گل اول دست یابد، اما شوت این هافبک جوان به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 12 این بار آرتورو ویدال با ضربه ای محکم دروازه آلاوز را تهدید کرد، اما این بار نیز تلاش هافبک شیلیایی بارسا به دیرک دروازه خورد. این روند عجیب ادامه یافت و سه دقیقه بعد این بار شوت لیونل مسی از پشت محوطه باز هم به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

 

1512766

 

اما در دقیقه 24 بارسلونا بالاخره به گل اول دست یافت. ارسال مسی بعد از برخورد به مدافعان آلاوز در محوطه به آنسو فاتی رسید و او با ضربه ای دقیق و زمینی موفق شد دروازه حریف را باز کند.

 

در دقیقه 27 لوییس سوارز در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل دوم بارسا پیش رفت، اما ضربه زمینی او با مهار خوب روبرتو همراه شد.

 

اما در دقیقه 34 بارسلونا به گل دوم رسید. پاس عرضی پویگ در محوطه به لیونل مسی رسید و او در مقابل دروازه با ضربه ای زمینی زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

 

1512765

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 44 لوییس سوارز کار حریف را تمام کرد. پاس پشت مدافعان مسی با ارسال عرضی یوردی آلبا همراه شد و مهاجم باتجربه بارسا با ضربه سر دقیق دروازه آلاوز را گشود تا نیمه نخست با برتری 0-3 بارسلونا به اتمام برسد.

 

1512764

 

اما بارسلونا نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و بعد از یکی دو حمله با هم به گل رسید. پاس پویگ در گوشه سمت راست محوطه به نلسون سمدو رسید و او نیز با ضربه ای دقیق موفق شد نام خود را به فهرست گلزنان بارسا اضافه کند.

 

اما در ادامه و در دقیقه 74 لیونل مسی باز هم موفق به گلزنی شد. ارسال یوردی آلبا از سمت چپ با ضربه ای حساب شده مسی از وسط محوطه جریمه همراه شد و بارسا باز هم به گل رسید.

 

در دقیقه 83 آلاوز فرصت خوبی برای جبران یکی از گل های دریافتی داشت، اما ضربه سر خوسلو با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بارسلونا با نتیجه 0-5 آلاوز را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها