کد خبر : 1697020 | 29 تیر 1399 ساعت 22:16 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

گوتزه و احتمال هم تیمی شدن دوباره با فرانک ریبری

به نظر می‌رسد که فیورنتینا نیز به جذب ماریو گوتسه علاقه نشان داده است.

گوتزه و احتمال هم تیمی شدن دوباره با فرانک ریبری

به گزارش "ورزش سه"، این روزها صحبت های زیادی در رابطه با تیم بعدی ماریو گوتزه شنیده می شود. این ستاره آلمانی که بعد از گذراندن یک دوره ناامیدکننده در بایرن مونیخ به دورتموند بازگشته بود، در این تیم نیز نتوانست روزهای خوش گذشته را تکرار کند و همین موضوع باعث شد که باشگاه آلمانی هیچ علاقه ای برای تمدید قرارداد با او نشان ندهد.

 

چندی پیش و بعد از اتمام رقابت های بوندسلیگا، ماریو گوتزه نیز به یک بازیکن آزاد تبدیل شد و او حالا می‌تواند به شکل رایگان راهی هر تیم دیگری شود. در ابتدا گفته می‌شد که رم به شدت شرایط جذب زننده گل قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 را دنبال می‌کند اما به نظر می رسد که دستمزد نسبتاً بالای گوتزه باعث پشیمانی باشگاه ایتالیایی شده است.

 

 

1469372

 

 

در روزهای اخیر نیز شایعاتی در رابطه با توافق نهایی باشگاه سویا با ماریو گوتزه به گوش رسید. حالا و در همین رابطه کوریره دلو اسپورت مدعی شده که فیورنتینا نیز قصد دارد برای جذب ستاره آلمانی تلاش کند و این امکان وجود دارد که گوتزه یک بار دیگر و این مرتبه در فیورنتینا با فرانک ریبری هم تیمی می شود؛ اتفاقی که پیش از این در بایرن مونیخ رخ داده بود.

دیدگاه‌ها