کد خبر : 1697040 | 30 تیر 1399 ساعت 00:35 | 30.3K بازدید | 2 دیدگاه

سولسشر: خود داوید دخیا نیز می داند اشتباه کرد

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد نیز بالاخره لب به انتقاد از داوید دخیا گشود.

سولسشر: خود داوید دخیا نیز می داند اشتباه کرد

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم اشتباهات پیاپی هفته های اخیر، سرمربی یونایتد همیشه داوید دخیا را بهترین دروازه بان دنیا خطاب می کرد. اما امشب دو اشتباه مسلم این سنگربان باعث شکست یونایتد مقابل چلسی و ناکامی در راهیابی به فینال جام حذفی شد. حالا اوله گونار سولسشر مدعی شد خود دخیا نیز می داند در صحنه گل سوم مرتکب اشتباه شده است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "بدیهی است که هر بازیکنی باید در تلاش برای ارائه بهترین نمایش خود باشد و وقتی بازینی در ترکیب قرار می گیرد باید خودش را اثبات کند. خود داوید دخیا نیز می داند که باید در صحنه گل دوم دروازه را نجات می داد و مرتکب اشتباه شد، اما حالا این بازی تمام است و ما باید منتظر دیدار روز چهارشنبه باشیم.

 

1512816

 

دو سهمیه آخر لیگ برتر برای راهیابی به لیگ قهرمانان بین ما، چلسی و لسترسیتی تقسیم می شود، البته هر چه بیشتر تیم های دیگر کمک کنند بهتر است، البته ما به خوبی می دانیم که باید چهارشنبه کار خودمان را انجام دهیم.

 

اریک بایی در حال حاضر در بیمارستان است که تمام معاینات و آزمایشات معمول روی او انجام می شود، اما من اطلاعی در مورد وضعیت اریک ندارم و هنوز با پزشک در مورد او صحبت نکرده ام. مصدومیت بایی تاثیر زیادی در روند بازی داشت، زیرا اریک خیلی خوب بازی می کرد و ما بعد از شروع مجدد بود که گل خوردیم و این بسیار ناامید کننده بود.

 

بدیهی است که وقفه طولانی در جریان بازی به خاطر مصدومیت اریک بایی امتحان بزرگی بود و ما موفق نشدیم، زیرا بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند و گلی قبل از پایان نیمه نخست دریافت کردیم که ناامید کننده بود."

دیدگاه‌ها