کد خبر : 1697054 | 30 تیر 1399 ساعت 02:41 | 67.2K بازدید | 4 دیدگاه

زیدان: ممکن است فکر بازگشت مقابل سیتی نباشم؟

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید تاکید کرد تیمش با تمام توان مقابل منچسترسیتی مبارزه خواهد کرد.

زیدان: ممکن است فکر بازگشت مقابل سیتی نباشم؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در آخرین هفته لالیگا و در دیداری تشریفاتی مقابل لگانس با نتیجه تساوی 2-1 متوقف شد. زین الدین زیدان در پایان این بازی در مورد دلایل غیبت خامس و گرت بیل در لیست این تیم و البته دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی صحبت کرد.

 

زین الدین زیدان گفت: "در مورد شرایط خامس رودریگز که خود شما می دانید که چه اتفاقی افتاده است، اما غیبت گرت بیل در لیست رئال مادرید تنها یک تصمیم فنی بود، نه چیزی بیشتر. من فکر می کنم که ادن هازارد نیز اخیرا دچار یک آسیب دیدگی جزئی شده بود و وقتی مقابل ویارئال به میدان رفت دچار مشکل شد و نتوانست در شرایطی مساعد بازی را به پایان برساند. امیدوارم در طول دوره استراحت ما ادن هازارد نیز به شرایط مساعدی دست یابد.

 

1512858

 

می توانم از اتفاقات دیدار مقابل لگانس ناراحت شده باشم، زیرا رئال مادرید به بهترین شکل ممکن بازی نکرد. اما شما آنچه را که تاکنون انجام داده ایم در خاطر دارید و من همچنین اتفاقات این بازی را نیز به ذهن خواهم سپرد، زیرا ما در نهایت مغلوب نشدیم.

 

دیدار برگشت مقابل منچسترسیتی؟ چگونه ممکن است به بازگشت در این دیدار فکر نکنم. ما تا آخرین لحظه برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان مبارزه خواهیم کرد. حالا زمان کمی استراحت است، زیرا طولانی شدن بخش پایانی فصل سخت بوده است. البته فقط باید استراحت کنیم و قرار نیست به تعطیلات برویم.

 

شرایط لوکا یوویچ؟ او بازیکنی جوان و با استعداد است که فصل دشواری را سپری کرد و باید ببینیم فصل بعد چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها