کد خبر : 1697080 | 29 تیر 1399 ساعت 23:00 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل یکی از بهترین تیم های جهان به پیروزی رسیدیم

داوید لوییز ستاره برزیلی آرسنال معتقد است که این تیم مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا یعنی منچسترسیتی به پیروزی رسیده است.

مقابل یکی از بهترین تیم های جهان به پیروزی رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بسیاری گمان می‌کردند منچسترسیتی بتواند با شکست آرسنال به فینال رقابت‌های جام حذفی انگلیس راه پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد چرا که شاگردان میکل آرتتا با دو گل مقابل سیتی به پیروزی دست یافتند تا یک پای فینال این فصل از رقابت‌های FA CUP لقب بگیرند.

 

1503945

 

در واقع به نظر می‌رسد که توپچی ها زیر نظر سرمربی جدید خود یعنی میکل آرتتا با پیشرفت قابل ملاحظه ای رو به رو شده اند تا حالا هواداران آرسنال بیش از هر زمان دیگری به بهبود شرایط و عملکرد خوب تیم شان در مسابقات فصل آینده امیدوار شوند؛ اتفاقی که طی یکی دو فصل گذشته هرگز آن را تجربه نکرده بودند.

 

ستاره برزیلی آرسنال که طی هفته‌های گذشته انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شده است، می‌گوید که این تیم مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا به پیروزی رسیده است. داوید لوئیز در این باره گفت: " فکر می کنم به یک نتیجه فوق‌العاده مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا دست یافتیم. کاملا آگاه بودیم که باید چگونه مقابل سیتی به میدان برویم و طول بازی نیز از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کردیم."

 

دیدگاه‌ها