کد خبر : 1697081 | 29 تیر 1399 ساعت 22:00 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

عزم جدی زیدان برای جذب رقیب کاسمیرو از چلسی

به نظر می رسد که زین الدین زیدان به شدت شرایط جذب انگولو کانته از چلسی را دنبال می کند.

عزم جدی زیدان برای جذب رقیب کاسمیرو از چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی یکی از تیم‌های بوده که فعالیت گسترده‌ای در نقل و انتقالات داشته است. آنها چندی پیش رسمی با ستاره مراکشی آژاکس یعنی حکیم‌زیاش قرارداد امضا کردند. بعد از زیاش، باشگاه لندنی در جذب ستاره گلزن آلمانی لایپزیش یعنی تیمو ورنر نیز موفق عمل کرد تا دو خرید فوق العاده برای تیم فرانک لمپارد شکل گرفته باشد.

 

1512858

 

از طرف دیگر گفته می‌شود که جذب زیاش و ورنر پایان کار چلسی در نقل و انتقالات تابستانی نخواهد بود و آن ها به شدت خواهان انتقال کای هاورتز به استمفوردبریج هستند. با این حال چلسی با توجه به این هزینه زیاد نقل و انتقالاتی نیاز زیادی به فروش برخی از ستاره‌های خود خواهد داشت تا بتواند منابع مالی لازم را تامین کند.

 

طی ماه‌های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با احتمال بالای جدایی انگولو کانته از تیم لندنی شنیده شده است. حالا و در همین رابطه دون بالون مدعی شده که هم وطن کانته و سرمربی رئال مادرید یعنی زین الدین زیدان یک بار دیگر علاقه زیاد خود را به جذب این ستاره فرانسوی نشان داده است. بر اساس ادعای این گزارش زیدان قصد دارد کانته را به عنوان رقیب کاسمیرو در خط هافبک تیمش را به خدمت بگیرد.

 

دیدگاه‌ها