کد خبر : 1697099 | 30 تیر 1399 ساعت 12:46 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژیرو: شانس آوردم که دخیا اشتباه کرد و توپم را نگرفت

اولیویه ژیرو مهاجم چلسی می‌گوید داوید دخیا باید گل اول او در بازی دیروز به یونایتد را مهار می‌کرده و او با خوش‌شانسی موفق به زدن این گل شده است.

ژیرو: شانس آوردم که دخیا اشتباه کرد و توپم را نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو که در جریان پیروزی 3-1 چلسی مقابل منچستریونایتد در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گل اول تیمش را در لحظات پایانی نیمه اول و روی اشتباه فاحش داوید دخیا به ثمر رساند اعتراف کرد که دخیا باید این توپ را می‌گرفته و او خوش‌شانس بوده که موفق به باز کردن دروازه یونایتد شده.

 

1512922

 

اشتباه دخیا روی گل اول چلسی: من سعی کردم خودم رو جلوی مدافع مستقیمم قرار بدهم و آسپیلی‌کوئتا فرصت آن را داشت که توپ را خوب سانتر کند. سعی کردم توپ را با بیرون پای چپ شلیک کنم. می‌شود گفت خوش‌شانس هم بودم چرا که داوید دخیا می‌توانست توپ را بگیرد. ولی توپ خیلی سریع رفت و فکر کنم برای همین بود که نتوانست آن را دفع کند.

 

پیروزی بعد از سه شکست مقابل یونایتد: این درست است که ما سه بازی به آنها باخته بودیم هر چند گاهی هم در مقابل آنها خیلی خوب بازی کرده بودیم. ولی امروز عزم کرده بودیم که متحد و هماهنگ کار کنیم و شما نتیجه آن را در زمین دیدید. ما امروز در زدن ضربات آخر خوب عمل کردیم و البته شکی نیست که امروز، روز ما بود

 

 

دیدگاه‌ها