کد خبر : 1697120 | 30 تیر 1399 ساعت 14:39 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تساوی برابر لگانس

دلیل عدم درخشش ادن هازارد از نگاه زیدان

زین الدین زیدان در مورد دلیل عدم درخشش ادن هازارد در شروع مجدد لالیگا صحبت کرد

دلیل عدم درخشش ادن هازارد از نگاه زیدان

به گزارشر "ورزش سه"، ادن هازارد تابستان گذشته با قراردادی 5 ساله به ارزش 100  + 30 میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست. او دو ماه برای اولین بازی رسمی خود در لالیگا انتظار کشید چرا که هم مصدوم بود و هم کمی اضافه وزن داشت.

 

 

1509606

 

 

ستاره بلژیکی دقیقا زمانی که در حال بازگشت به روزهای اوجش بود، در بازی برابر پی اس جی در نوامبر 2019 مصدوم شد و سه ماه به دور از میادین ماند. او در بازگشت بار دیگر از ناحیه مچ پا مصدوم شد و این بار تن به جراحی دهد. وقفه لالیگا به دلیل شیوع کرونا به هازارد اجازه داد رئال را در 11 بازی پایانی همراهی کند اما بازهم کیفیت دوران حضورش در چلسی را نشان نداد

هازارد که در فهرست بازی شب گذشته رئال برابر لگانس حضور نداشت، در مصاحبه اخیر خود با یک رسانه فرانسوی از فصل جاری به عنوان بدترین فصل تمام فوتبالش یاد کرد.

 

 

1503561

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در مورد دلیل عدم درخشش ادن هازارد به خصوص در شروع مجدد لالیگا گفت:« متاسفانه مصدومیت به طور کامل ادن را رها نکرده است. او تقریبا پس از هر بازی دردی جزئی داشت و به من می گفت که شرایط مچ پایش ایده آل نیست. این به خصوص پس از هر بازی خودش را نشان می داد.»

 

زیدان ادامه داد:« هازارد امسال از لحاظ مصدومیت ها بسیار بدشانس بود؛ در غیر این صورت می توانست بهترین بازی ها را به نمایش بگذارد. حالا فرصتی 18 روزه تا بازی با سیتی داریم و چند روز را نیز استراحت خواهیم کرد. امیدوارم این وقفه باعث شود تا مشکل مصدومیت هازارد به طور کامل برطرف شود و او بتواند برابر سیتی همان بازیکنی باشد که از او انتظار داریم.»

 

دیدگاه‌ها