کد خبر : 1697135 | 30 تیر 1399 ساعت 16:08 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت احتمالی آقای گیتاریست به ترکیب اصلی استقلال

مهاجم گلزن استقلال احتمالا مقابل نساجی به ترکیب اصلی این تیم برمی‌گردد.

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری به دلیل مصدومیتی که در بازی با فولاد گریبانش را گرفت حدود دو هفته دور از میادین بود و قبل از دیدار با صنعت نفت آبادان به تمرینات استقلال برگشت. مطهری با نظر کادرفنی استقلال مقابل نفت در دقایق پایانی وارد زمین شد و در همان فرصت اندک گل دوم تیمش را زد تا به این شکل جواب اعتماد مجیدی را داده باشد.


از این رو مطهری که نسبت به روزهای گذشته از نظر بدنی نیز شرایط خوبی دارد احتمالا به ترکیب اصلی استقلال برگردد. چند روز قبل ویدئویی از لحظه ورود مطهری به زمین مقابل نفت آبادان نیز منتشر شد که فرهاد مجیدی از او می‌خواهد کمکش کند و حالا که مطهری موفق شده گل دوم تیمش را بزند و خیال کادرفنی را راحت کند، احتمال دارد جواب این اقدام موثرش را با فیکس شدن در بازی با نساجی بگیرد.


حال باید منتظر ماند و دید فرهاد مجیدی اگر بخواهد مطهری را در بازی هفته بیست و ششم به عنوان یار ثابت به زمین بفرستد کدام بازیکن را از ترکیب خارج می‌کند. شایعاتی شنیده شده که احتمال نیمکت نشینی مهدی قائدی وجود دارد اما این احتمال هم هست مجیدی از وجود مطهری به جای علی دشتی در سیستم 3-3-4 استفاده کند و مثلث خطرناک مطهری، قائدی و دیاباته را در خط حمله شکل بدهد.

 

1512964

دیدگاه‌ها