کد خبر : 1697147 | 30 تیر 1399 ساعت 17:25 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با میرر

مورینیو: ثابت شد دخیا گلر خوش شانسی است

اظهارنظر سپتامبر گذشته ژوزه مورینیو در مورد داوید دخیا به نظر کاملا درست بوده است.

مورینیو: ثابت شد دخیا گلر خوش شانسی است

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا سپتامبر گذشته قراردادش با یونایتد را تا 2024 تمدید کرد و با دریافت هفته ای 400 هزار پوند تبدیل به دروازه بانی شد که بیشترین دستمزد را در دنیای فوتبال دریافت می کند. 9 ماه بعد دخیا زیر فشار تند انتقادات قرار دارد.

 

 

1512979

 

 

عملکرد ضعیف او در بازی شب گذشته برابر چلسی در نیمه نهایی جام حذفی باعث شکست 1-3 شیاطین سرخ و حذف این تیم شد. دخیا در چند ماه گذشته نیز نمایش هایی متزلزل ارائه داده و حتی چندی پیش روی کین اسطوره یونایتد انتقاداتی بسیار تند را علیه او مطرح کرد و گفت که اگر هنوز بازیکن یونایتد بود، اجازه نمی داد دخیا سوار اتوبوس تیم شود و به وی سیلی می زد.

 

 

1512977

 

 

از روز گذشته بار دیگر انتقادات از دخیا شدن گرفته است. جالب اینکه مورینیو سپتامبر گذشته گفته بود که دخیا خوش شانس است که چنین قرارداد بزرگی با یونایتد بسته است. مورینیو در واکنش به اشتباهات اخیر دخیا دوباره تاکید کرد که دخیا خوش شانس بوده که چنان قراردادی با یوتایتد بسته است.

 

 

1512978

 

 

آقای خاص که بیش از دو سال مربی دخیا در یونایتد بود به به میرر گفت:« منچستر اصلا برای تمدید با دخیا تحت فشار نبود. دو سال پیش خیی از تیم ها به دنبال دخیا بودند ولی سال گذشته شرایط متفاوت بود.

رئال با جذب کورتوا به دخیا نیاز نداشت. بارسا هم با تراشتگن نیاز به جذب دخیا ندارد. تیم های بزرگ دیگر گلرهایی مطمئن دارند و معتقدم دخیا خوش شانس بود که چنین قرارداد خوبی نصیبش شد. بله او دروازه بان خیلی خوبی است اما یونیاتد نیازی نداشت تا دستمزدی به این زیادی را به دخیا پرداخت کند.»

 

 

دیدگاه‌ها