کد خبر : 1697268 | 31 تیر 1399 ساعت 10:45 | 19.5K بازدید | 2 دیدگاه

ادعا در ایتالیا: پوچتینو مربی بعدی یوونتوس

یک رسانه ایتالیایی گزارش داد باشگاه یوونتوس به دنبال جانشینی ماتریتزیو ساری مربی فعلی خود با مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام است.

ادعا در ایتالیا: پوچتینو مربی بعدی یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس ادعای رسانه ایتالیایی لا استامپا باشگاه یوونتوس به دنبال جانشینی مربی فعلی خود ماتوریتزیو ساری با پوچتینو است و حتی این باشگاه با نمایندگان پوچتینو مذاکراتی انجام داده است. هدف یوونتوس این است که بعد از پایان فصل جاری پوچتینو را رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کند.

 

1513073

 

با اینکه تیم ساری در حال حاضر صدرنشین لیگ بوده و در آستانه فتح جام قهرمانی قرار دارد ولی در تورین او از محبوبیت چندانی برخوردار نیست. لا استامپا می‌گوید مدیریت باشگاه روند تعویض ساری را آغاز کرده و تا کنون با چند نفر از مربیان بزرگ دنیا مذاکراتی غیررسمی انجام داده است.

 

مهمترین این مذاکرات به گزارش لا استامپا مذاکره با مائوریسیو پوچتینو بوده. باشگاه یوونتوس با یکی از نمایندگان بسیار نزدیک با پوچه مذاکراتی جدی ولی نیمه‌رسمی انجام داده. پوچتینوی آرژانتینی اصلیت ایتالیایی دارد و بر اساس این گزارش به یووه اطلاع داده که مایل است تجربه جدیدی در ایتالیا داشته باشد.

 

1513072

 

پیشتر هم گفته شده بود که پوچتینو مایل به حضور در فوتبال ایتالیا است اما به شرط اینکه بتواند سکان هدایت تیم بزرگی مثل یوونتوس را بدست بگیرد. پوچتینو زمانی که هدایت تاتنهام را به عهده داشت تلاش زیادی برای جذب هموطنش پائولو دیبالا کرد که موفق نشد. او حالا می‌تواند دیبالا را در اختیار داشته باشد.

 

 

دیدگاه‌ها