کد خبر : 1697295 | 31 تیر 1399 ساعت 12:00 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

نکونام و تمرکز برای نبرد با ذوبِ لوکا(عکس)

سرمربی جوان تیم فولاد خوزستان امیدوار است تا با پیروزی این هفته برابر ذوب‌آهن، وضعیت تیمش از نظر روحی به حالت مناسبی بازگردد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد پس از پنج برد متوالی، روز شنبه در تهران به مصاف پرسپولیس رفت و در نهایت بازی با تک گل سیامک نعمتی به سود قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید.

 

شاگردان نکونام اما علی‌رغم باخت به تیم صدر جدول، دو بازی معوقه دارند که با گرفتن 6 امتیاز با این دو برد به رده دوم می‌رسند و با گرفتن 4 امتیاز سوم خواهند داشت. با این حال جواد نکونام سرمربی تیم فولاد باید ابتدا تیمش را برابر ذوب‌آهن آماده کند و پس از آن فولادی‌ها دو بازی خارج از خانه مقابل نساجی و گل‌گهر سیرجان خواهند داشت.

تیم نکونام که پیش از شیوع کرونا با آمادگی بدنی بالا وتغییرات مثبت تاکتیکی، فوتبال زیبایی را ارائه می‌کرد ، همین روند را پس از چهار ماه تعطیلی در دیدار مقابل استقلال. ماشین‌سازی نشان داد اما به یکباره ویروس کرونا در این تیم به وجود آمد و تاکنون حدود 27 عضو فولاد دچار این ویروس شده‌اند. نکونام حال باید بازیکنانش را از نظر روحی برای این دیدار آماده کند چرا که با تلاش کادرپزشکی و گذشتن مدت قرنطینه اکثر بازیکنان از این ویروس رهایی یافته‌اند و با کسب برد در دیدار این هفته مقابل ذوب‌آهن و سپس دو بازی خارج از خانه می‌توانند به رده دوم برسند و اصلی‌ترین گزینه برای کسب سهمیه آسیایی باشند.

عکس: مسعود اکبری

 

1513103

 

1513104

دیدگاه‌ها