کد خبر : 1697325 | 31 تیر 1399 ساعت 14:28 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت عجیب مهاجم ملوان؛

درویشی: باشگاه به من نیازی ندارد!

باشگاه ملوان بندرانزلی توضیحاتی را در خصوص غیبت مهاجم این تیم در تمرینات ارائه داد.

درویشی: باشگاه به من نیازی ندارد!

به گزارش "ورزش سه" رضا درویشی مهاجم ملوان پس از دیدار برابر مس رفسنجان به دلایل غیر موجه از حضور در تمرینات ملوان امتناع کرد و مدعی شد که این باشگاه نیازی به وی در ادامه فصل ندارد! موضوعی که با واکنش باشگاه ملوان همراه شد و در بیانیه‌ای مسئولان این تیم درباره اتفاق پیش آمده توضیحاتی را بیان کردند. در این بیانیه آمده است:

 

غیبت رضا درویشی از نظر باشگاه غیر موجه و مصداق بارز رفتار غیر حرفه ای می باشد. این بازیکن در حالی که در هر سه بازی ملوان پس از آغاز مجدد لیگ یک به میدان رفته بود ، در پایان بازی با مس رفسنجان که با پیروزی ملوان همراه بود ، در پیامی به مدیریت باشگاه اعلام کرد تیم ملوان دیگر نیازی به وی نداشته و به همین دلیل قصد شرکت در تمرینات را ندارد.

 

این در شرایطی است که از سوی کادرفنی و مدیریت باشگاه به هیچ عنوان چنین چیزی به بازیکن اعلام نشده و به میدان رفتن این بازیکن در هر سه دیدار ملوان (دو دیدار یار ثابت و یک دیدار به عنوان یار تعویضی) خود نمایانگر این موضوع است که در این شرایط حساس ملوان به همه ی بازیکنان خود از جمله بازیکنان با تجربه نیاز دارد.

 

اما پس از گذشت 9 روز این بازیکن همچنان بر بی انضباطی خود با عدم شرکت در تمرینات اصرار ورزیده و به این ترتیب باشگاه ملوان از حق قانونی خود برای برخورد با بازیکن خاطی از طریق شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به جهت غیبت غیرموجه و بی انضباطی استفاده خواهد کرد.

 

شایان ذکر است رضا درویشی تا کنون قریب به 80 درصد از مبلغ قرارداد خود را از باشگاه ملوان دریافت کرده است و باشگاه سعی کرده به تمامی تعهدات خود در قبال بازیکنان در فصل جاری عمل نمایند و بی شک این رفتار بازیکن غیرحرفه ای و بی حرمتی به باشگاه بزرگ ملوان بندرانزلی و هوادارانش می باشد و قطعاً باشگاه از حق خود و هواداران وفادارش در شرایط حساس کنونی ، گذشت نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها