کد خبر : 1697377 | 31 تیر 1399 ساعت 19:27 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

جلوی این اتفاقات گرفته نشود دوباره تکرار می‌شود

عباسی: حدادی‌فر در عمرش به کسی فحاشی نکرده است

هافبک تکنیکی ذوب آهن به حمایت از کاپیتان تیمش پرداخت و عملکرد داوری هفته گذشته را در شکست تیمش موثر دانست.

عباسی: حدادی‌فر در عمرش به کسی فحاشی نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در دیداری عجیب برابر ماشین سازی تبریز شکست خورد و عملکرد داوری در این نتیجه نقش تاثیرگذاری داشت. محمدرضا عباسی، هافبک تکنیکی ذوب آهن درباره این بازی می‌گوید: بازی خوبی مقابل ماشین‌سازی انجام دادیم و در ادامه روند خوبی که بعد از بازی با شاهین داشتیم با همه توان آمده بودیم این بازی را هم ببریم و 3 امتیاز دیگر بگیریم. بازی خیلی مهمی هم بود و ماشین سازی همسایه ما در جدول است و به نوعی این بازی 6 امتیازی بود و همانطور که گفتم خیلی هم خوب بازی کردیم ولی خب همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد.

 

وی در ادامه درباره عملکرد داوری و شرایط آن در نتیجه کسب شده گفت: در این چند سالی که در فوتبال هستم چنین اتفاقاتی ندیده بودم و اشتباهات داوری بیش از حد نرمال بود. اشتباه داوری همیشه هست و در هر بازی ممکن است پیش بیاید ولی چند اشتباه؟ کارشناسی‌های انجام شده هم همه تایید کرد که تصمیمات داوری چه تاثیری در نتیجه بازی داشت و حتی فکر می‌کنم به کارشناسی هم نیازی ندارد و واضح بود و هر علاقه مند به فوتبال می‌تواند آن را تشخیص دهد.

 

هافبک ذوب آهن در ادامه به حمایت از کاپیتان تیمش که در این بازی اخراج شد پرداخت و گفت: علاوه بر اینها قاسم حدادی‌فر را هم از زمین اخراج کردند و داور مسابقه گفت او فحاشی کرده است ولی من بعید می‌دانم حدادی‌فر بنده خدا در تمام طول عمرش حتی یک کلمه فحش از دهانش بیرون آمده باشد. همه او را می‌شناسند و  با شخصیتش آشنایی دارند و من فکر می‌کنم غیر ممکن است از دهان او فحش بیرون آمده باشد. او حتی یادم نمی‌آید یک کارت زرد گرفته باشد چه برسد به اینکه بخواهد از زمین اخراج شود.

 

 

1436316

 

 

عباسی در مورد ورود فدراسیون فوتبال به ماجرای داوری بازی هم توضیح داد: ورود فدراسیون چه فایده دارد؟ آیا 3 امتیازی که از تیم ما گرفته شده را بر می‌گردانند؟ نمی‌خواهم کسی را متهم کنم ولی حتماً چیزی بوده که خیلی سریع واکنش نشان دادند و جلسه گذاشتند. امیدوارم فدراسیون موارد داوری این بازی را به دقت واکاوی و بررسی کند و اگر به موردی رسیدند با آن به شدت برخورد کنند چرا که تا کنون چنین مسائلی به این شکل در فوتبال ما نبوده و اگر اینجا جلویش با قاطعیت گرفته نشود از این به بعد بازهم شاهد تکرار چنین مواردی هستیم. امیدوارم اجازه ندهند حق تیم ما خورده شود.

 

وی در مورد همکاری با بوناچیچ هم گفت: بوناچیچ مربی خوب و با تجربه‌ای است و کارنامه‌اش هم نشان می‌دهد. او به نظم و انضباط تیمی خیلی اهمیت می‌دهد و در کارش جدی است و فکر می‌کنم توانسته در همین مدت کوتاه تاثیرات خودش را روی ذوب آهن بگذارد. اینکه می‌گویند او بداخلاق است را قبول ندارم. شاید موقع کار و هنگام بازی و تمرین جدی باشد ولی خارج از این شرایط انسان بداخلاقی نیست.

دیدگاه‌ها