کد خبر : 1697508 | 01 مرداد 1399 ساعت 15:15 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست ذوب آهن  از سازمان لیگ؛

کارت قرمز حدادی فر را مقابل فولاد پاک کنید

باشگاه ذوب آهن امیدوار است قاسم حدادی فر را در دیدار حساس برابر فولادخوزستان در اختیار داشته باشد.

کارت قرمز حدادی فر را مقابل فولاد پاک کنید 

به گزارش "ورزش سه"، درگیرهای که پس  از دومین گل مردود شده ذوب آهن مقابل ماشین سازی ایجاد شد، در نهایت منجر به اخراج قاسم حدادی فر کاپیتان باتجربه سبزپوشان اصفهانی شد.


در صحنه اخراج که در دقیقه 80 رخ داد، داور مسابقه معتقد بود که حدادی فر او را هل داده است ولی این بازیکن با رفع اتهام از خود در مورد این صحنه اینطور توضیح داده است:« گل دوم که ما زدیم در نیمه دوم، من لب خط بودم و کرنر را زدم و دیدم گل شد. داور پشتش به من بود، من به سرعت آمدم سمت او و می‌خواستم اعتراض کنم و بچه ها هم همه اعتراض می‌کردند و حتی هلش می‌دادند. او عقب عقب آمد و پایش رفت روی پای من و من دستم را گذاشتم روی کمر او و دوباره داشتیم اعتراض می‌کردیم و خدا شاهد است که کوچکترین بی احترامی و ناسزا را نگفتم و اگر کسی بگوید که به داور فحش داده ام، فوتبال که هیچی زندگی را کنار می‌گذارم. بعد که جنجال ها تمام شد به من کارت قرمز داد و من فقط گفتم که دلیلش را بگو، گفت تو من را هل دادی! گفتم تو پایت رفت روی پای من! رفتی روی پایم و من فقط دستم را روی کمرت گذاشتم، اما گفت نه تو من را زدی.»


حالا باشگاه ذوب آهن که معتقد است اشتباهات آن مسابقه ابهام برانگیز است، پیگیر وضعیت کاپیتان خود نیز هست و امیدوار است با توجه به عملکرد عجیبی که داور در دیدار تیمشان برابر ماشین سازی ارائه کرده، سازمان لیگ رای به بخشش کارت قرمزی بدهد که حدادی فر در دقیقه 80 و به صورت مستقیم دریافت کرد.

دیدگاه‌ها