کد خبر : 1697460 | 01 مرداد 1399 ساعت 12:19 | 68.4K بازدید | 57 دیدگاه

رکورد جدید رونالدو؛ دور از دسترس لئو مسی

با وجود رقابت شانه به شانه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای ثبت رکورد و شکستن رکوردهای یکدیگر، کریستیانو رکوردی در اختیار دارد که شکستنش برای مسی غیرممکن است.

رکورد جدید رونالدو؛ دور از دسترس لئو مسی

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی سالها است که بالاترین سطح فوتبال دنیا را قرق کرده و رقابت نفس‌گیر بین این دو ابرستاره جذاب‌ترین رقابت دست‌کم یک دهه اخیر دنیای فوتبال بوده.

 

رقابت شانه به شانه رونالدو و مسی برای ثبت رکوردهای پیاپی و تلاش آنها برای شکستن رکوردهای یکدیگر همیشه به این دو ابرستاره برای بهتر شدن و بیشتر تلاش کردن انگیزه داده. اما روز دوشنبه در ایتالیا اتفاقی افتاد و رکوردی توسط رونالدو به ثبت رسید که شکستن آن این بار برای لئو مسی واقعا غیرممکن خواهد بود.

 

1513125

 

رونالدو در جریان بازی تیمش یوونتوس مقابل لاتزیو موفق به دو بار گلزنی شد تا آمار گلهایش در سری آ به عدد 50 برسد. او به این ترتیب به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که در سه لیگ از پنج لیگ بزرگ اروپایی به رکورد 50 گل رسیده است.

 

با توجه به اینکه مسی برای رسیدن به این رکورد رونالدو باید تا پیش از بازنشستگی در دو لیگ بزرگ اروپایی دیگر به جز لالیگا بازی کرده و در هر کدام 50 گل به ثمر برساند رسیدن او به این رکورد عملا غیرممکن است.

 

1512062

 

رونالدو در فصل جاری در تلاش برای بدست آوردن عنوان آقای گلی رقابتهای سری آ تا اینجا در 30 مسابقه برای یوونتوس 30 گل به ثمر رسانده.

 

دیدگاه‌ها