کد خبر : 1697479 | 01 مرداد 1399 ساعت 13:37 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

از دنیا رفتن خیلی از مردم را به چشم دیدم

نوری: فیتوی کرونا را گرفتم و شکستش دادم

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: پزشکان می گفتند که معلوم نیست برگردی یا برنگردی.

نوری: فیتوی کرونا را گرفتم و شکستش دادم

به گزارش "ورزش سه"، حسین نوری، ملی پوش کشتی فرنگی ایران که چندی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود، روزهای سختی را در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری سپری کرد، اما با شکست این ویروس به آغوش خانواده اش بازگشت.


دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی حالا با انگیزه تر از قبل برای المپیک توکیو استارت زده و از تجربه های سختی که پشت سر گذاشته می گوید.


نوری در یک گفت و گوی تلویزیونی درباره شکست کرونا گفت: فیتوی کرونا را گرفتم و نه تنها از تشک بلکه از سالن به بیرون پرتابش کردم. 


وی در پاسخ به این سوال که کجا به این ویروس مبتلا شده، افزود: فکر می کنم در باشگاه کرونا گرفتم چون به جز باشگاه جای دیگری نمی رفتم. تمرینات سنگینی هم انجام می دادم که باعث شده بود بعد از ابتلا وضعیتم بدتر شود.


ملی پوش کشتی فرنگی عنوان کرد: من 10 روز در آی سی یو بودم و آنجا می دیدم که خیلی ها از دنیا می رفتند. واقعا روزهای سختی برایم بود. آنجا دیدم که پرستاران و پزشکان چقدر با سختی زحمت می کشند. از مردم می خواهم که نکات بهداشتی را رعایت کنند چون کادر درمانی واقعا با این وضعیت اذیت می شوند. 


نوری در پایان گفت: دبیر، سوریان و برخی دوستان دیگر این مدت پیگیر کار من بودند. من روزشماری می کردم که زود خوب شوم و برگردم. البته پزشکان می گفتند که معلوم نیست برگردی یا برنگردی، اما خدا را شکر که توانستم سلامتی ام را دوباره به دست آورم.

دیدگاه‌ها