کد خبر : 1697537 | 01 مرداد 1399 ساعت 16:45 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو: 110 درصد توانم را برای اینتر می گذارم

ستاره آرژانتینی اینتر به هواداران وعده داد که در ادامه فصل بیشترین تلاش را برای تیم خواهد کرد.

لائوتارو: 110 درصد توانم را برای اینتر می گذارم

 به گزارش "ورزش سه"، لائوتاور مارتینز ستاره آرژانتینی که به سران اینتر اطلاع داده دیگر قصد ماندن ندارد و می خواهد به بارسلونا برود، مدت هاست با باشگاه کاتالان به توافق شخصی رسیده اما به دلیل مشکلات اقتصادی پساکرونا، بارسا هنوز نتوانسته پیشنهادی معقولانه برای او ارائه دهد.

 

 

1513396

 

 

اخیرا رسانه های نزدیک به بارسلونا ادعا کردند که پس از اتمام کار دو تیم در رقابت های اروپایی، بارسا قصد دارد 70 میلیون یورو به علاوه جونیور فیرپو را برای جذب لائوتارو پیشنهاد بدهد اما باشگاه اینتر حداقل چنین موضعی ندارد.

به په ماروتا، مدیر اینترمیلان اطمینان دارد که لائوتارو مارتینز فصل آینده نیز در این باشگاه حضور خواهد داشت. 

 

لائوتارو که در چند ماه اخیر همواره در کانون شایعات قرار داشته، در نشست خبری بازی امشب برابر فیورنتینا گفت:« من همیشه برای تمام اهدافم جنگیده ام. برای تیم و برای شادی هواداران. درون زمین 110 درصد توانم را برای اینتر و برای هوادارانی که عاشق این تیم هستند گذاشته ام و خواهم گذاشت . من برای پیراهن اینتر ارزش زیادی قائلم.»

 

 

1501299

 

 

لائوتارو تا به اینجای فصل 16 گل برای اینتر زده ولی با شروع مجدد فوتبال در ایتالیا به شدت افت کرده و در 10بازی تنها زننده دو گل بوده است. با این حال آنتونیو کونته سرمربی اینتر همواره سعی در حمایت از او داشته است.

لائوتارو در مورد سرمربی خود گفت:« کونته همیشه به من اعتماد کرده و این یک فاکتور کلیدی و مهم برای هر بازیکنی است. او روی ذهن تک تک بازیکنانش کار می کند و از این بابت قدردانش هستم. با کونته شما هر روز پیشرفت می کنید.»

 

دیدگاه‌ها