کد خبر : 1697578 | 01 مرداد 1399 ساعت 19:25 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک ریبری و حمایت ویژه از ستاره ناکام اینتر

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی فیورنتینا می‌گوید که کریستین اریکسن برای درخشش در اینتر به کسب تجربه بیشتر احتیاج دارد.

فرانک ریبری و حمایت ویژه از ستاره ناکام اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینتر از نخستین دقایق بامداد پنجشنبه و از سری مسابقات هفته سی و پنجم سری آ میزبان فیورنتینا خواهد بود. دیداری که تقریباً به لحاظ جدولی برای دو تیم از اهمیت چندانی برخوردار نیست چرا که نراتزوری تا حدود زیادی از کسب قهرمانی ناامید شده و به طور قطع سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب خواهد کرد. از طرف دیگر فیورنتینا نیز در اواسط جدول قرار گرفته و بعید است که تغییری در وضعیت این تیم ایجاد شود.

 

 

1459527

 

 

ستاره سابق بایرن مونیخ یعنی فرانک ریبری که در تابستان سال 2019 به فیورنتینا پیوست، اگرچه در بخشی از فصل جاری به دلیل مصدومیت غایب بود اما با این حال در 19 مسابقه برای فیورنتینا آمار 3 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

فرانک ریبری حالا در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت به تمجید از رقیب فیورنتینا در بازی بامداد فردا یعنی اینتر پرداخته است. ستاره فرانسوی در این باره گفت: " اینتر واقعاً تیم بزرگی است. آنها به تازگی ماجراجویی جدید خود را آغاز کرده‌اند و به زمان احتیاج دارند. با این حال به نظر می‌رسد که اینتر در حال حاضر در مسیر درستی قرار دارد."

 

ریبری در پایان به دفاع از ستاره ناکام این روزهای اینتر و خرید زمستانی این تیم یعنی کریستین اریکسن پرداخت و گفت: " اریکسن تازه وارد ایتالیا شده و برای هماهنگی به زمان احتیاج دارد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این موضوع با سه ماه تاخیر روبرو شد. فوتبال ایتالیا بسیار دشوار است و مطمئنم که اریکسن با گذشت زمان قابلیت های خود را نشان خواهد داد."

 

 

1504872

دیدگاه‌ها