کد خبر : 1697647 | 02 مرداد 1399 ساعت 11:24 | 50.4K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش فرانک لمپارد به درگیری لفظی با کلوپ

فرانک لمپارد معتقد است که لیورپول به خاطر این قهرمانی نباید خیلی هم مغرور شود.

واکنش فرانک لمپارد به درگیری لفظی با کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، جدال حساس شب گذشته بین دو تیم لیورپول و چلسی در حالی به پایان رسید که در نیمه اولین دیدار یک صحنه جنجالی رخ داد و سرمربیان دو تیم یعنی یورگن کلوپ و فرانک لمپارد با یکدیگر درگیر شدند. این درگیری لفظی کوتاه به علت اعلام خطای متئو کواچیچ از سوی داور رخ داد. در این صحنه سرمربی چلسی اعتقاد داشت که کواچیچ تنها توپ را زده و همین مسئله باعث شد که جدل لفظی او با فرانک لمپارد کلید بخورد.

 

 

1513521

 

 

پس از پایان بازی یک لایو اینستاگرامی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد فرانک لمپارد مشغول خوش و بش کردن با ستاره سنگالی لیورپول یعنی سادیو مانه است. در واقع دست دادن نسبتاً گرم لمپارد با کلوپ در پایان بازی و این لایو اینستاگرامی نشان می‌داد که عصبانیت سرمربی چلسی لحظه ای بوده و او مشکل چندانی با کلوپ با شخص دیگری ندارد.

 

صحبت های پس از پایان بازی فرانک لمپارد در این زمینه نیز هم این موضوع را تایید می کند. او در این باره گفت: " من با یورگن‌کلوپ مشکلی ندارم. او این تیم را به خوبی هدایت کرده و واقعا فوق العاده است. باید به لیورپول بابت کسب عنوان قهرمانی را تبریک گفت اما آنها نباید خیلی هم مغرور شوند. همه صحبت من در این صحنه همین بود اما معتقد هستم که در بعضی موارد شما در جریان مسابقه احساساتی می شوید و این نیز از همین موارد به حساب می‌آمد."

 

 

1513545

 

 

دیدگاه‌ها