کد خبر : 1697653 | 02 مرداد 1399 ساعت 12:00 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: لائوتارو مارتینز هنوز یک پکیج کامل نیست

آنتونیو کونته با وجود تساوی تیمش در مقابل آتالانتا از عملکرد شاگردانش راضی به نظر می‌رسد.

کونته: لائوتارو مارتینز هنوز یک پکیج کامل نیست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در ادامه روند پر نوسان خود طی هفته‌های گذشته، بامداد امروز با تساوی بدون گل مقابل فیورنتینا متوقف شد تا در جایگاه سوم جدول باقی بماند و از طرف دیگر یوونتوس تنها به یک برد از چهار بازی دیگر خود احتیاج داشته باشد تا بتواند قهرمانی خود در رقابت‌های فصل جاری را قطعی کند.

 

 

1512845

 

 

آنتونیو کونته بعد از تساوی تیمش مقابل فیورنتینا گفت: " یک بازی خوب و درگیرانه بود اما فکر می‌کنم که ما در زدن ضربات آخر کمی بدشانس بودیم. من نمی توانم شکایتی از بچه ها داشته باشم. حتی امکان داشت به دلیل تمایل زیاد ما برای پیروزی، با شکست روبرو شویم و همین یک امتیاز را هم کسب نکنیم. فیورنتینا به خاطر این عملکرد دفاعی سزاوار تمجید زیادی است.

 

ما تلاش می‌کنیم که در بازیکنان مان یک غریزه قتل گونه ایجاد کنیم و اینکه از تساوی ناامید می شویم نشان می دهد که کار من ثمره دارد. هر بازی یک آزمایش برای اثبات رشد ماست. حضور در رتبه دوم جدول برای من بی‌معنا است و فکر می‌کنم که این موضوع فقط به بازندگان تعلق دارد."

 

کونته در ادامه پیرامون نیمکت‌نشینی لائوتارو مارتینز نیز گفت: " ما در مورد یک جوان 22 ساله صحبت می کنیم که فصل گذشته واقعاً بازی نکرد. با این حال او ماجراجویی بزرگی در پیش دارد و باید به روند رو به رشد خود ادامه دهد. لائوتارو هنوز یک پکیج کامل نیست. شایعاتی که پیرامون او وجود دارد باعث می‌شود که هوش بازیکن زیر سوال برود و فکر می‌کنم که بسیاری در تلاش برای ایجاد مشکل برای او هستند."

 

 

1512847

دیدگاه‌ها