کد خبر : 1697661 | 02 مرداد 1399 ساعت 12:40 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرآسیایی: حق گل گهر اینجای جدول نیست

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: فوتبالی که تیم ما بازی می‌کند با جایگاه تیم در پایین جدول همخوانی ندارد.

سرآسیایی: حق گل گهر اینجای جدول نیست

مجتبی سرآسیایی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در خدمت باشگاه بزرگ گل گهر و آقامجید جلالی هستم و اعتقاد دارم که آقا مجید یکی از مربیان با دانش فوتبال ماست که می‌توان خیلی چیزها از ایشان آموخت.


وی با تمجید از حمایت‌های مدیریتی گل گهر ادامه داد: از طرف کادر و بازیکنان باید تشکر کنم از آقای جواهری و مدیران ارشد کارخانه‌ی گل گهر که حمایت حداکثری خود را در عمل از تیم خود با پرداخت پاداش‌های فوری بازی قبل نشان دادند‌.


مربی گل گهر سیرجان با بیان اینکه جایگاه این تیم به هیچ وجه در انتهای جدول نیست متذکر شد: گل گهر توانایی کارهای بزرگی دارد و اکنون نیز برای کسب حداکثر امتیازات پیش‌رو متمرکز شده است.


سرآسیایی با اشاره به اتفاقات پایین جدول گفت: در بازی ذوب‌آهن و ماشین سازی اتفاقات عجیبی افتاد و از آن عجیب‌تر اظهار نگرانی سرمربی ماشین‌سازی برای داوری بازی امروز بود!


وی افزود: در بازی مقابل پیکان که بسیار بازی خاص و مهمی برای ما بود، لطمه‌ی زیادی از داوری خوردیم ولی اعتقاد داریم که داوران ما جزو سلامت‌ترین اقشار جامعه هستند و قطعا اشتباهات سهوی و لحظه‌ای است ضمن اینکه علی صفایی هم جزو داوران با کیفیت و باکلاس لیگ ماست.


مربی گل‌گهر از آمادگی حداکثری تیمش برای رویارویی بازی این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: یک هفته‌ی خوب را پشت سر گذاشتیم و با انرژی خوبی که در طول هفته در بازیکنان دیدم انشاالله کسب ۳ امتیاز دور از دسترس نخواهد بود.

دیدگاه‌ها