کد خبر : 1697737 | 02 مرداد 1399 ساعت 19:47 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

باقری دفاع وسط شد، اسماعیلی هافبک راست

اعلام ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران

فرهاد مجیدی 11 بازیکن منتخب خود برای دیدار با نساجی مازندران را اعلام کرد.

اعلام ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی امروز مقابل نساجی مازندران قرار می گیرد که در خط دفاعی با کمبود نفرات شدیدی مواجه است. از این رو پیش بینی می شد که فرهاد مجیدی تصمیمات متفاوتی را برای ترکیب تیمش بگیرد و همین اتفاق هم افتاد.


در ترکیب استقلال مقابل نساجی سیدحسین حسینی دروازه بان آبی ها خواهد بود. در خط دفاعی وریا غفوری به ترکیب برگشته و سمت راست خط دفاعی بازی خواهد کرد و میلاد زکی پور در سمت چپ خط دفاع بازی خواهد کرد. برای دو مدافع مرکزی سرمربی استقلال تصمیم گرفته از فرشید باقری به عنوان زوج روزبه چشمی استفاده کند.


سیستم بازی استقلال امروز احتمالا 2-4-4 خواهد بود. در این شیوه مسعود ریگی و علی کریمی دو هافبک وسط هستند؛ فرشید اسماعیلی به سمت راست خط هافبک رفته و میلیچ بعد از دو بازی غیبت در جناح چپ خط هافبک توپ خواهد زد.

 

1513672

 


با وجود مسائل مطرح شده اما ارسلان مطهری در این دیدار هم نیمکت نشین است و شیخ دیاباته و مهدی قائدی زوج خط حمله استقلال را تشکیل خواهند داد.

 


ترکیب استقلال مقابل به شرح ذیل است:
سیدحسین حسینی، فرشید باقری، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، هرویه میلیچ، شیخ دیاباته و مهدی قائدی.

 


روی نیمکت استقلال هم حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، سینا خادمپور، عظیم گوک، آرش داج‌لیری، امیرحسین کارگر، امیرحسین خدامرادی، ارسلان مطهری و افشین رابط حضور دارند.

دیدگاه‌ها