کد خبر : 1697809 | 02 مرداد 1399 ساعت 23:10 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

از من حمایت نکنند از صنعت نفت حمایت کنند

سراج: بعضی انتقادها ناجوانمردانه است

صنعت نفت آبادان در شبی که بازی خوبی برابر سپاهان در اصفهان انجام داد با گل نیمه اول مدافع حریف بازی را واگذار کرد.

سراج: بعضی انتقادها ناجوانمردانه است

به گزارش" ورزش سه"، بهنام سراج تیمش را با افکار تهاجمی و کسب امتیاز به مصاف سپاهان فرستاده بود اما این سپاهان بود که در نهایت به سه امتیاز بازی رسید. سرمربی صنعت نفت آبادان درباره بازی گفت:" سپاهان برای بردن خیلی تلاش کرد اما ما برای بردن آنقدر تلاش نکردیم. متاسفانه چند بازی است که مشکل گلزنی داریم."


او افزود:"در تمرین همه چیز خوب است اما در بازی بچه ها مواردی که باید را فراموش می کنند. امروز هم یک ربع، بیست دقیقه اول سپاهان از موقعیت میزبانی استفاده کرد و بچه های ما سردرگم بودند. اما بعد از گل تغییراتی اعمال کردیم و بازی متعادل تر شد و بعد از ده نفره شدن سپاهان که توپ و میدان دست ما بود اما نتوانستیم استفاده لازم را ببریم. در هر حال مسئولیت باخت با من است و شرمنده مردم آبادان هستم."


سراج که فوتبالش را از اصفهان شروع کرده در این باره گفت:" من زمان جنگ ده یازده سالی ساکن اصفهان بودم وفوتبالم را از اصفهان تیم پلی اکریل شروع کردم. امروز اما می خواستم با دست پر به آبادان برگردم. سرمربیگری صنعت نفت مسئولیت سنگینی است. خیلی وقت ها انتقادات درستی می شود اما خیلی وقت ها هم انتقادات ناجوانمردانه است. من نمی گویم از من حمایت کنند از صنعت نفت حمایت کنند. از مردم خوب آبادان می خواهم که در این چندتا بازی هم پشت تیم باشند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم."

دیدگاه‌ها