کد خبر : 1697816 | 02 مرداد 1399 ساعت 23:33 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

به هفته های آینده امیدواریم؛

صادقی: روی بی تجربگی مدافع کناری‌مان گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است تیمش می توانسته در دیدار برابر شاهین بوشهر به پیروزی دست یابد ولی روی بی تجربگی مدافعانش امتیازات کامل بازی از دست رفته است.

صادقی: روی بی تجربگی مدافع کناری‌مان گل خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، سایپا با کسب پنجمین تساوی متوالی پس از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر 24 امتیازی شد و همچنان ماجراجویی ابراهیم صادقی برای حفظ تیم در لیگ برتر ادامه دارد.


صادقی که تیمش در بوشهر مقابل شاهین به تساوی یک بر یک دست یافت، در مورد این بازی حرف هایش را اینطور آغاز کرد: بازی در این هوا و گرما واقعا سخت است. شاید شاهینی ها عادت دارند اما در کل بازی در این هوا سخت است. به همه بازیکنانم خسته نباشید می گویم که تا اخرین لحظه دویدند و با تمام وجودشان جنگیدند. خیلی از بازیکنانمان هم دیگر توانی نداشتند ولی باز هم تلاش کردند.


او سپس در مورد محدودیت های که برای استفاده از نفراتش داشته، اضافه کرد: در این هفته 4 بازیکن مان را به دلیل مثبت شدن تست کرونا و مصدومیت هم نداشتیم و در کل بازیکنی برای تعویض نداشتیم. اما می توانستیم پیروز شویم.


حرف های بعدی صادقی در رابطه  با گلی بود که تیمش درست یک دقیقه بعد از گل آرمان رمضانی در دقیقه 69 دریافت کرد و در این مورد اینطور توضیح داد: خیلی زود گل خوردیم، روی بی تجربگی دفاع کنارمان. چیزی که بارها روی آن کار کرده بودیم. به هفته های آینده خیلی امیدواریم تا نتیجه بگیریم و در جدول رتبه بهتری پیدا کنیم.


صادقی در پایان و در واکنش به عملکرد داور مسابقه گفت: داور خوب بود و مشکلی نداشت.

دیدگاه‌ها