کد خبر : 1697819 | 02 مرداد 1399 ساعت 23:36 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالهی:گل گهر پولدار است و این کار را سخت می‌کند!

در غیاب هومن افاضلی ،عبداللهی دستیار وی در نشست مطبوعاتی بازی ماشین - گل گهر حاضر شد.

عبدالهی:گل گهر پولدار است و این کار را سخت می‌کند!

به گزارش ورزش سه ، حمید عبداللهی، تحلیل جالبی از این بازی داشت و حرفهایش را با تعریف از نمایش تیمش آغاز کرد. او گفت: بازی همان طور که فکر می‌کردیم برای ما جلو رفت. یک بازی سخت داشتیم و می‌دانستیم تیم گل گهر بازی مستقیم انجام می‌دهد و به دنبال استفاده از فضای پشت دفاع و گرفتن ضربات ایستگاهی است. کل برنامه حریف همین بود. تمام نکات را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم. باختیم و طبیعتا از نتیجه راضی نیستم ولی از نوع بازی و انرژی بازیکنان در زمین و ایجاد موقعیت راضی هستم. ما باید بازی را با اختلاف می‌بردیم ولی متاسفانه ۲ بر یک باختیم. 

 

او ادامه داد: بازیکنان ما به جز ۱۰ دقیقه ابتدایی مسابقه تمرکز لازم را داشتند. بافت فوتبال ما امروز بی نظیر بود. نیمه دوم هر کاری که لازم بود با گل گهر کردیم. به جز دو ضربه ایستگاهی حریف، بقیه زمان بازی در دست ما بود. یک روزهایی توپ وارد دروازه نمی‌شود. بازیکنان ما می‌دانند کجای کار هستند و از آن‌ها ممنونم. امروز با یک قلب بزرگ کار کردند.  یاد می‌گیرند که هر روز برای بهتر شدن تمرین کنند. 

 

 

 

 

عبداللهی درباره وضعیت ماشین هم گفت : امیدوارم امسال تیم در لیگ بماند. به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. پاداش تیم گل گهر برای بازی برابر ما یک رقم رویایی بود. برابر چنین تیمی با این انرژی بازی کردن خیلی سخت است ولی بازیکنان ما این کار را کردند. ما در بازی بعدی قطعا از امروز بهتر بازی می‌کنیم.

 

مربی ماشین سازی درباره داوری هم توضیح داد: ما روی صحنه پنالتی هم بحث داریم. قبل از بازی ابراز نگرانی کرده بودم. فکر می‌کنم آقای صفایی می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. همچنین فکر می‌کنم یک توپ هم از خط دروازه رد شد. البته باید فیلم بازی را ببینیم.

دیدگاه‌ها