کد خبر : 1697829 | 02 مرداد 1399 ساعت 23:45 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

حتی یک موقعیت به تراکتور ندادیم؛

بختیاری‌زاده: اشتباه از ما بود، نه داور

سرمربی شهرخودرو می‌گوید تیمش نمایش بهتری از تراکتور ارائه داده است.

بختیاری‌زاده: اشتباه از ما بود، نه داور

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری‌زاده پس از تساوی شهرخودرو و تراکتور در نشست خبری اظهار کرد: تلاشی که بازیکنان شهرخودرو انجام دادند، قابل ستایش و بی‌نظیر بود. ما ساختار دفاعی بهتری از تراکتور داشتیم ولی متاسفانه در امر گلزنی دقت لازم را نکردیم. متوجه بودیم که دیدار دشواری داریم و به همین خاطر آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم

 

او ادامه داد: تمام هدف ما برتری مقابل تراکتور بود ولی متاسفانه توپ‌هایمان به گل نمی‌رفت. اعتقاد دارم که تیم‌های بزرگ نباید فرصت‌های خوبی که به دست می‌آورند را از دست بدهند و اگر می‌خواهند جزو بالانشین‌ها باشند، باید در اینگونه مسابقات به برتری برسند. با این وجود، باید در چهار هفته باقی مانده بیشتر روی تیممان کار کنیم تا نتیجه بگیریم.

سرمربی شهرخودرو اضافه کرد: بخشی از زندگی ما فوتبال است و من به‌عنوان کسی که سال‌هاست به‌صورت حرفه‌ای بازی کردم، اعتقاد دارم که باید با امید به بازی‌ها ادامه داد ولی متاسفانه لیگ فرسایشی شده است.

 

بختیاری‌زاده با تاکید بر اینکه می‌خواهیم بازیکنان را از نظر روانی برای هفته‌های آینده آماده کنیم، ابراز کرد: به هواداران عزیز شهرخودرو می‌گویم که تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتایج انجام می‌دهم. با مشکلاتی مواجه هستیم، اما نمی‌تواند بهانه‌ای در راه کسب سهمیه باشد. من یاد گرفتم که تلاش مستمر برای گرفتن نتیجه انجام دهم.

او یادآور شد: سال‌ها بود که شهرخودرو با سیستم ۲-۴-۴ بازی می‌کرد ولی من بخاطر شرایط بدنی بازیکنان و البته نحوه بازی تراکتور، تاکتیک تیم را تغییر دادم. پرس از یک سوم میانی زمین می‌تواند آغاز حمله باشد. تجمع زیادی در میانه میدان داشتیم و روی انتقال توپ با برنامه کار کردیم و توانستیم فرصت‌های خوبی به وجود بیاوریم که تبدیل به گل نشد. خوشبختانه اجازه خلق موقعیت خطرناک به تراکتور ا ندادیم.

 

سرمربی شهرخودرو با بیان اینکه بازی دادن به جوانان می‌تواند شما را سورپرایز کند، گفت: در این مسابقه نیاز بود تا جوانانی که اعتماد به نفس دارند را به کار بگیریم ولی واقعیت این است که فاصله زیادی بین نفرات با تجربه و جوان ما وجود دارد.

بختیاری‌زاده تصریح کرد: معتقد هستم که همه می‌توانند اشتباه داشته باشند و من هم کارشناس داوری نیستم که نظر بدهم، اما سعی می‌کنم در کنار خط حمایت‌های لازم را از تیمم داشته باشم. داور امروز اشتباهی نکرد ولی ما اشتباه کردیم که نتوانستیم گلزنی کنیم.

دیدگاه‌ها