کد خبر : 1697893 | 03 مرداد 1399 ساعت 11:22 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

جان توشاک:

گرت بیل باید بیشتر حرف بزند و مشکلاتش را حل‌ کند

جان توشاک، سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی ولز معتقد است که باید برای بهتر شدن اوضاع اش بیشتر صحبت کند.

گرت بیل باید بیشتر حرف بزند و مشکلاتش را حل‌ کند

به گزارش "ورزش سه"، مطابق انتظار ستاره ولزی و 31 ساله رئال مادرید یعنی گرت بیل در فصل جاری نتوانست بازی‌های زیادی زیر نظر زین الدین زیدان انجام دهد و تنها در 20 مسابقه برای کهکشانی‌ها به میدان رفته است. او همچنین در جشن قهرمانی رئال مادرید بسیار ناراحت به نظر می رسید تا مشخص شود که از اوضاع خوبی در این تیم برخوردار نیست.

 

 

1511950

 

 

درحالی که شایعات زیادی پیرامون جدایی گرت بیل از رئال مادرید در نقل و انتقالات پیش رو شنیده می‌شود اما مدیر برنامه‌های این بازیکن اخیرا اعلام کرد که او هیچ تصمیمی برای جدایی از جمع کهکشانی‌ها ندارد. با این وجود سرمربی سابق تیم ملی ولز و باشگاه رئال مادرید برای بهتر شدن اوضاع گرت بیل راه‌حل جالبی را ارائه داده است.

جان توشاک در این باره گفت: " خیلی اوقات این اتفاقات رخ می‌دهد. مربی ایده‌های دیگری دارد و شما باید بنشینید و کار خود را انجام دهید. آنها باید بنشینند و با یکدیگر گفتگو کنند. من فکر نمی‌کنم که طرفداران از صحبت هایی که مدیر برنامه گرت بیل مطرح می کند خوشحال شوند. من دوست دارم که گرت بیل خودش بیشتر حرف بزند. این چیزی است که فکر می کنم در اسپانیا نیز آن را دوست داشته باشند."

دیدگاه‌ها