کد خبر : 1697902 | 03 مرداد 1399 ساعت 12:11 | 13.5K بازدید | 4 دیدگاه

بهترین نمایش علیرضا حقیقی در ورزشگاه آزادی

مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2014 مدت هاست که از نظرها دور شده اما شاید نساجی بهانه ای شود که بار دیگر او را در تیم ملی ببینیم.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی که در برزیل و در مصاف با ستاره های روز آرژانتین به خوبی موقعیت های طلایی آنها را نصیب خود کرد می توانست مدت ها مرد شماره یک تیم ملی باقی بماند اما حیف که با انتخاب های اشتباه راه موفقیت را عوض کرد؛ اما قطع به یقین اشتباهات گذشته قابل جبران هستند و با این نمایش ها در چارچوب دروازه نساجی – علیرضا حقیقی می تواند بار دیگر به اردوی تیم ملی برگردد. 

 

 

1513925

 

 

تصمیم او برای بازگشت به لیگ برتر و تیم نساجی یک تصمیم آگاهانه و البته شجاعانه برای رجوع دوباره به روزهای خوب بود و به طور حتم اگر این تصمیم را نمی گرفت بار دیگر نگاه ها را نسبت به خود تغییر نمی داد؛ در روزهای ابتدایی حضور در نساجی به خوبی مشخص بود که علیرضا حقیقی چقدر از شرایط آرمانی و روزهای خوب خود دور شده  اما با گذشت زمان این دروازه بان بار دیگر خود را پیدا کرد ودر چارچوب دروازه نساجی جولان می دهد تا جایی که محمود فکری در پایان بازی با استقلال به درخشش علیرضا اشاره می کند و می گوید او یکی از دلایل امتیازگیری تیمش در این بازی بوده است. نه فقط در این بازی؛ در بازی با تراکتور و حتی در بازی با صنعت نفت هم علیرضا درون دروازه نساجی چند سیو خوب داشت و این نمایش ها نشان می دهد این دروازه بان با تمریناتی که زیر نظر هاروت مربی خارجی دروازه بان های نساجی داشته و البته با اعتماد کادر فنی تیم به روزهای خوب خود برگشته است؛ کامبک به اردوی تیم ملی به نظر راهی است که علیرضا آن را با جدیت تمام دنبال می کند. 

 

 

1513923

 

 

نکته جالب توجه در مورد دروازه بانی علیرضا؛ شجاعت او روی صحنه های تک به تک است. بدون خطا و تسلیم شدن بدن خود را در برابر مهاجم سد می کند و در بازی با استقلال هم با خروج های خوب خود و هم چنین تنگ کردن زوایه دید مهاجم یکی دو موقعیت تک به تک را از آن خود کرد و با قامت خوبی که دارد و شجاعت در تصمیم گیری روی خروج ها هم به خوبی توپ را از بالای سر مهاجمان استقلال از جمله شیخ دیاباته از آن خود کرد. 

 

 

1513924

 

 

علیرضا در صورتی که به اردوی تیم ملی دعوت شود به طور حتم رقابت جالبی با علیرضا بیرانوند برای پیراهن شماره یک تیم ملی خواهد داشت که بدون شک از این رقابت تیم ملی سود می برد و علیرضا بیرانوند هم با احساس خطری که برای او قابل درک است، تلاش خواهد کرد که بهتر و بهتر دروازه بانی کند.

دیدگاه‌ها