کد خبر : 1697922 | 03 مرداد 1399 ساعت 13:44 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

سهراب در حسرت موقعیت‌های هدر رفته(عکس)

سهراب بختیاری‌زاده شب گذشته از کنار زمین نظاره‌گر انواع فرصت‌هایی بود که برای تیمش تبدیل به گل نشد.

سهراب در حسرت موقعیت‌های هدر رفته(عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در حالی شب گذشته برابر تراکتور به میدان رفت که در بازی رفت با سیستم هجومی یحیی گل‌محمدی با سه گل مقابل شاگردان ساکت الهامی در تبریز شکست خورده بود اما سیستم جدید سهراب در بازی شش امتیازی برگشت یک سورپرایز ویژه برای تراکتوری داشت‌ که سرمربی آن در پایان بازی نسبت به این موضوع لب به اعتراف گشود.


تبدیل سیستم ۲-۴-۴ همیشگی شهرخودرویی‌ها به ۱-۵-۴ در روزی که محرومیت قاسمی‌نژاد و مصدومیت مرادمند دست سهراب را بسته بود باعث استفاده از نفرات جوانی چون امید منصوری و علی طاهران شد که جواب اعتماد بختیاری‌زاده را داده و اجازه ندادند جای خالی بزرگترهای این تیم زیاد به چشم بیاید.

 

 

1513952

 

1513951

 


شهرخودرو در این سیستم، منهای چند دقیقه ابتدایی تا عادت به شکل جدید بازی، توانست با حضور پرتعداد و کنترل میانه میدان در حضور هافبک‌های میلیاردی تراکتور اجازه بازیسازی و خلق موقعیت را از آنها بگیرد تا اوج شانس تراکتور محدود به دو ضربه ایستگاهی و یک شانس نصفه و نیمه در کل این بازی شود اما در عوض شهرخودرو موفق به خلق موقعیت‌هایی شد که هر یک به تنهایی می‌توانست نتیجه بازی را عوض کند ولی ناباورانه و با بی‌دقتی راه به درون دروازه اخباری نیافت.

 

 

1513953

 


تیم سهراب در این بازی جدای از تلاش بازیسازی از دفاع، با استفاده از توانایی زدن ضربات سر اول قاضی، در هنگام گره خوردن میانه میدان از مهاجم نوک خود به عنوان بازیساز برای خلق موقعیت‌های متمادی برای وینگرها نیز استفاده کرد که با بی‌دقتی مهربان، سعید صادقی و روح الله سیف‌اللهی یک به یک به هدر رفت.

 

 

1513954

 


از دست رفتن موقعیت مسلم گلزنی توسط حسین مهربان بعد از دریبل دو طرفه مدافع تراکتور در دقیقه۳۹ و تک به تکی که سعید صادقی یک دقیقه بعد به آسمان کوبید از جمله این بی‌دقتی‌ها بود اما هدر رفتن ضربه سر بدون مزاحمت محمد قاضی در شش قدم تراکتور در دقیقه۷۴ و همچنین فرصت سوزی سیف‌اللهی بر روی اشتباه مسلم اخباری که در دقیقه۸۵ به سیف‌اللهی پاس گل داد از اتفاقاتی بود که آه از نهاد سهراب بختیاری‌زاده درآورد.

 

1513955


شهرخودرو با سهراب بختیاری‌زاده در حال تبدیل شدن به تیم دیگری است و تمام تلاش سرمربی شهرخودرویی‌ها این است که نتیجه آن را در جایگاه این فصل تیمش نمودار کند.

دیدگاه‌ها