کد خبر : 1697957 | 03 مرداد 1399 ساعت 16:40 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مدافع استقلال درباره خطای پنالتی

اعتراف بازیکن نساجی به خطا روی میلاد زکی پور!

مدافع چپ پای استقلال معتقد است که بازیکن نساجی صد درصد روی او خطای پنالتی کرده است.

 اعتراف بازیکن نساجی به خطا روی میلاد زکی پور!

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک یکی از صحنه های مهم دیدار استقلال و نساجی به اواخر مسابقه برمی گشت. جایی که در دقیقه 90 میلاد زکی پور در محوطه جریمه نساجی پس از برخورد با رضا دهقانی سرنگون شد اما رضا کرمانشاهی داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت.


بعد از عبور کرمانشاهی از صحنه مشکوک بازی، بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال اعتراض های شدیدی به صحنه انجام دادند و معتقد بودند باید به سود تیم شان پنالتی اعلام می شد اما کرمانشاهی نه تنها نظرش را برنگرداند که به یکی از اعضای کادرفنی آبی ها نیز کارت زرد نشان داد. حالا امروز باشگاه استقلال با انتشار یک ویدئوی اختصاصی که با دوربین باشگاه گرفته شده اعتراض خود به صحنه مشکوک مسابقه روز گذشته اعلام کرده است.


در چنین شرایطی میلاد زکی پور که در محوطه جریمه سرنگون شده بود، اعتقاد دارد صد درصد روی او خطای پنالتی صورت گرفته است. زکی پور در گفت و گو با "ورزش سه"، در این باره عنوان کرد: «بازیکن تیم نساجی در آن صحنه اصلا با توپ کاری نداشت. من توپ را عبور دادم اما با بدنش به سینه من ضربه زد و صد درصد خطا کرد. او اصلا برای توپ نیامده بود و فقط می خواست خطا کند.»

 

 

1514007

 


وی ادامه داد: «من بازیکنی نیستم که از داوری انتقاد کنم. دیروز هم به نظرم قضاوت آقای کرمانشاهی خوب بود. اصلا نمی خواهم به ایشان جسارتی کنم اما فکر می کنم چون اول بازی یکبار پنالتی گرفته بود، نمی خواست دیگر خطای پنالتی به سود بگیرد. اما واقعیت این است که صد درصد بازیکن نساجی روی من خطای پنالتی کرد.»


مدافع چپ پای استقلال همچنین گفت: «بعد از آن صحنه من خودم با بازیکن نساجی صحبت کردم و گفتم که خطا انجام شده و جالب بود که خود او نیز قبول داشت. دهقانی خودش به من گفت خطا کرده و باید پنالتی اعلام می شد اما نظر داور این بود و نمی دانم چرا خطا را نگرفت.»


زکی پور درباره آینده استقلال با توجه به نتایج اخیر تاکید کرد: «ما یک بازی عقب افتاده داریم که انشاالله اگر آن را با برد پشت سر بگذاریم شانس مان برای کسب سهمیه آسیایی دوباره بالا می رود و امیدواریم این اتفاق بیفتد. هواداران بدانند تمام تلاشمان را برای موفقیت در بازی های آینده انجام خواهیم داد.»

دیدگاه‌ها