کد خبر : 1697998 | 03 مرداد 1399 ساعت 19:55 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

سانه: سیر شدن از سیتی، علت انتقالم به بایرن نبود

لروی سانه ستاره بایرن مونیخ می‌گوید علت ترک منچسترسیتی توسط او کمبود اشتیاق به بازی در این تیم نبوده. او همچنین از پپ گواردیولا تشکر و قدردانی کرد.

سانه: سیر شدن از سیتی، علت انتقالم به بایرن نبود

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه وینگر آلمانی که بعد از چند سال درخشش در منچسترسیتی اخیراً این تیم را ترک کرد و به بایرن مونیخ پیوست می‌گوید علت تصمیمش برای ترک سیتی کم شدن اشتیاقش برای بازی با پیراهن این تیم نبوده. سانه همچنین از پپ گواردیولا قدردانی کرد و گفت پپ فوتبالش را به سطحی بالاتر ارتقا داده.

 

1512014

 

سانه که در طول چهار سال حضور در اتحاد برای سیتی ۱۳۵ بازی انجام داده و ۳۹ گل به ثمر رسانده با این تیم دو بار هم فاتح لیگ برتر شده است. سانه می‌گوید علت ترک سیتی توسط او نه سیر شدن از بازی برای این تیم بلکه احساس نیاز به چالشی جدید برای استفاده هر چه بیشتر از قابلیت‌هایش بوده.

 

سانه در این باره گفت: " پپ گواردیولا باعث شد من خیلی پیشرفت کنم. وقتی در 19سالگی به سیتی رفتم فقط یک فصل کامل در فوتبال آلمان بازی کرده بودم و در سیتی و زیر نظر پپ بود که از هر نظر به شدت پیشرفت کردم. چه از نظر تکنیکی و چه از نظر تاکتیکی من زیر نظر پپ بازیکن به مراتب بهتری شدم. گواردیولا باعث شد من به سطحی جدیدی ارتقا پیدا کنم".

 

ستاره آلمانی در ادامه گفت: " ما در این چهار سال افتخارات زیادی بدست آوردیم ولی بایرن هم وضعیت مشابهی داشته. این انتقال به خاطر حس شخصی من بود و ربطی به منچسترسیتی یا هیچ چیز دیگری نداشت. علتش این نبود که بگویم سیتی حالا دیگر همه افتخارات ممکن را برده یا از بازی با پیراهن سیتی سیر شده باشم. مساله برای من یک مساله شخصی بود. یک حسی به من می گفت که این تصمیم درستی است".

 

 

 

دیدگاه‌ها