کد خبر : 1698006 | 03 مرداد 1399 ساعت 20:23 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری به حضور آگوئرو در بازی مقابل رئال

پپ گواردیولا می‌گوید سرخیو آگوئرو مهاجم منچسترسیتی ممکن است برای دیدار حساس با رئال مادرید در لیگ قهرمانان آماده باشد.

امیدواری به حضور آگوئرو در بازی مقابل رئال

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه گمان می رفت سرخیو آگوئرو ستاره منچسترسیتی به دلیل عمل جراحی که چند وقت پیش بر روی زانو او انجام شد قادر به حضور در دیدار حساس تیمش مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان نباشد اما پپ گواردیولا امروز گفت که آگوئرو ممکن است به بازی با رئال برسد و برای سیتیزن ها به میدان برود.

 

صحبتهای امروز پپ در حالی مطرح شد که او خودش قبلاً گفته بود آگوئرو به بازی با رئال مادرید نخواهد رسید. گواردیولا گفت آگوئرو تمرینهای شخصی آماده سازی خود را تشدید کرده و او امیدوار است در بازی با رئال در استادیوم اتحاد همه بازیکنانش به جز بنجامین مندی محروم را در اختیار داشته باشد.

 

1510630

 

گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار روز یکشنبه تیمش با نوریچ گفت: " به نظرم در بازی مقابل مادرید همه بازیکنانم آماده خواهند بود. فقط مندی محروم است ولی بقیه آماده خواهند شد. اگر در دو هفته آینده در تمرینات فاجعه ای اتفاق نیفتد که امیدوارم اینطور نشود، همه آماده خواهند بود و ما می توانیم برای این بازی روی بازیکنان باتجربه‌مان حساب کنیم".

 

آگوئرو در بازی رفت مقابل رئال مادرید در برنابئو که با پیروزی 2-1 سیتی به پایان رسید روی نیمکت نشسته بود و با توجه به اینکه سیتی در صورت پیروزی به فاصله کمی باید در یک چهارم نهایی شرکت کند حضور آگوئرو از نظر روانی هم کمک بزرگی به شاگردان پپ خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها