کد خبر : 1698016 | 03 مرداد 1399 ساعت 21:10 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

کولیبالی و وسوسه لیگ برتر: به ناپولی قول نمی‌دهم

درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال کالیدو کولیبالی به منچسترسیتی و لیورپول مطرح شده او می‌گوید نمی‌تواند درباره آینده اش به ناپولی قول بدهد.

کولیبالی و وسوسه لیگ برتر: به ناپولی قول نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی ستاره سنگالی باشگاه ناپولی مدتی است با شایعات متعدد درباره انتقالش به تیم‌های بزرگ اروپایی مواجه است. از جمله تیم‌هایی که به عنوان مقاصد احتمالی کولیبالی مطرح شده منچسترسیتی و لیورپول هستند. این ستاره سنگالی حالا می‌گوید با اینکه دوست دارد تا آخر عمر در ناپولی بازی کند ولی نمی‌تواند درباره آینده اش به این باشگاه قول بدهد.

 

1444076

 

این اولین بار نیست که چنین شایعات وسیعی درباره او مطرح شده. کولیبالی از مدتها پیش به عنوان یکی از بهترین مدافعین دنیا شناخته می‌شود و هر بار در فصل نقل و انتقالات شایعات درباره انتقالش به تیم‌های بزرگ اروپایی اوج می‌گیرد.

 

کولیبالی در گفتگویی با یک رادیوی ایتالیایی در این باره گفت: " من خیلی دوست دارم تا آخر عمر در ناپولی بمانم ولی نمی توانم به کسی قول بدهم".

 

ستاره سنگالی خط دفاعی ناپولی در ادامه گفت: " من بخشی از پروژه این باشگاه هستم و در پایان فصل با مدیران باشگاه صحبت خواهم کرد. ولی در حال حاضر ذهن من فقط معطوف به زمین بازی و نتیجه گرفتن برای ناپولی است".

 

 

دیدگاه‌ها