کد خبر : 1698041 | 03 مرداد 1399 ساعت 23:25 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تصویری جشن پوکر قهرمانی پرسپولیس

پرسپولیس با برد در مسجدسلیمان و برابر تیم سختکوش نفت چهار هفته مانده به پایان رقابت های چهارمین قهرمانی پیاپی ش را به دست آورد.

به گزارش" ورزش سه"، پرسپولیس در چهار سال گذشته آنقدر قهرمانی کسب کرده که شاید این موضوع کمی برای هواداران و بازیکنان این تیم کمی هیجانش را از دست داده است اما این آخرین قهرمانی ، از آن دست قهرمانی هایی است که شاید از چند روز دیگر، پایان لیگ و سال های آینده از آن صحبت زیادی می شود چرا که بعید است به این زودی تیمی بتواند چنین رکوردی را بزند و حداقل تا چهارسال آینده این رکورد دست پرسپولیس خواهد ماند.


پرسپولیس با یحیی گل محمدی از نظر نتیجه گیری فوق العاده بوده است. تنها شکست پرسپولیس با یحیی در بازی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل بوده است و او با پرسپولیس در لیگ برتر 8 برد به دست آورد و بازی با سپاهان هم که با رای کمیته انضباطی سه بر صفر شد نیز در کارنامه او ثبت شده است. تنها مساوی پرسپولیس با گل محمدی در لیگ برتر در دربی بوده است.


آن ها امشب توانستند حریف سختکوش و جنگجویشان نفت مسجد سلیمان که در بازی رفت پرسپولیس را در آزادی برد بود با همان آرامشی که بعد از حضور یحیی در سبک بازی این تیم به وجود آمده با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا تبدیل به تیمی دست نیافتنی در تاریخ لیگ برتر شود. پرسپولیسی ها که بعد از شروع لیگ برتر و اولین قهرمانی هفت سال در انتظار دومین قهرمانی بودند، بعد از لیگ هفتم تا لیگ شانزدهم در حسرت بالابردن جام قهرمانی بودند اما در چهارفصل آن ها ناگهان تمامی رکوردها را زده و تبدیل به پرافتخارترین تیم لیگ برتر شدند.

 

1514133

 

1514138

 

1514134

 

1514135

 

1514136

 

1514137

 

امشب هر چند آن ها بدون حضور  تماشاگرانشان و در مسجدسلیمان جشن قهرمانی را در ورزشگاه خالی و بدون تشریفات معمول برگزار کردند اما این عکس ها و شادی ها و صدای فریادهایی که در سکوهای خالی می پیچید برای همیشه در تاریخ این باشگاه و فوتبال ایران ثبت خواهد شد.


از نکات جالب این عکس ها ، حضور یحیی گل محمدی در بین بازیکنان و جشن شادی است. او که همیشه آرام است و شخصیتی درونی دارد در اولین سال سرمربیگری اش در پرسپولیس یکی از مهمترین افتخارات این باشگاه را رقم زد و در بین بازیکنان جوان تیمش پا به پای آن ها شادی کرده و رو به دوبین عدد چهار را نشان داد.

دیدگاه‌ها