کد خبر : 1698045 | 03 مرداد 1399 ساعت 23:39 | 101.3K بازدید | 1 دیدگاه

از زدن گل در دربی تا شب قهرمانی؛

اشک فرزند قراخیل در چهارمین قهرمانی پرسپولیس (عکس)

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در حالی قهرمانی خود را مسجل کرد که زننده هر دو گل این دیدار اهل روستای قراخیل قائم‌شهر به شمار می‌آیند.

اشک فرزند قراخیل در چهارمین قهرمانی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همان‌طور که انتظار که می‌رفت پرسپولیس در فاصله 4 هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر برای چهارمین مرتبه متوالی به‌عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید تا جای هیچ حرف‌وحدیث را برای سایر رقبا باقی نگذارد. سرخ پوشان پایتخت در سریع‌ترین حالت ممکن پس از شروع مجدد مسابقات بعد از یک وقفه طولانی‌مدت به‌مانند یک دونده المپیکی در رشته 100 متر به سمت قهرمانی گام برداشتند تا هوادارانش امروز در ابرها سیر کنند.


اما گویا امشب گرمای طاقت‌فرسای شهر مسجدسلیمان و رطوبت 80 درصدی آن گویا بیش از هرکسی به علی علیپورو مهدی عبدی دو بازیکن قراخیلی پرسپولیس ساخته بود و زوج خط حمله پرسپولیس در این دیدار هرکدام با یک گل زده بازهم پرچم قراخیل این روستای قدیمی 5000 نفری از توابع شهر قائم‌شهر را در شب قهرمانی این تیم بالا بردند و بدون شک امشب این منطقه شب آرامی را سپری نخواهد کرد.


این دو بازیکن که ارتباط بسیار نزدیکی را به هم دارند امشب پسی از به صدا درآمدن سوت پایان بازی که به‌منزله قهرمانی پرسپولیس در این لیگ فرسایشی بود همدیگر را در آغوش گرفتند تا صحنه‌های ماندگاری را هم برای خودشان و هم برای روستای زیبایشان به ثبت برسانند.


این در حالی است که عبدی به واسطه  بردن اولین جام خود همراه با پرسپولیس به نسبت علیپور که چهارمین جام خود را تجربه می کند بیشتر احساساتی شده بود  تا حدی که اشک های شادی او بند نمی آمد. بدون شک نقش او در این فصل ماورای تصور همه اهالی فوتبال من جمله خودش بود . از به ثمررساندن  تک گل پیروی بخش در دربی رفت بگیرید تا به ثمر رساندگل قهرمانی پرسبولیس .پس باید به این جوان حق داد  که تا این حد اشک شوق از چشمانش که حالا به رنگ پیراهنش در آمده جاری شود.

1514152

 

1514149

 

1514150

 

دیدگاه‌ها