کد خبر : 1698122 | 04 مرداد 1399 ساعت 13:20 | 10.9K بازدید | 3 دیدگاه

فرد: هدف یونایتد فقط قهرمانی در چمپیونزلیگ است

فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد می‌گوید این تیم فصل آینده هدفش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

فرد: هدف یونایتد فقط قهرمانی در چمپیونزلیگ است

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه آخرین بازی منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر که مقابل لسترسیتی برگزار خواهد شد و اهمیت زیادی برای صعود شیاطین سرخ به لیگ قهرمانان فصل آینده دارد فرد هافبک برزیلی این تیم می‌گوید شیاطین سرخ بعد از راهیابی به چمپیونزلیگ هدفشان چیزی جز قهرمانی در فصل آینده این رقابتها نخواهد بود.

 

1514296

 

یونایتد در حال حاضر در رتبه سوم لیگ برتر ایستاده و با اختلاف در تفاضل گل نسبت به تیم چهارم، چلسی‌، و داشتن یک امتیاز بیشتر از تیم پنجم، لستر، بیشترین شانس را برای صعود به لیگ قهرمانان دارد. شیاطین سرخ در بازی آخر مقابل لستر در صورتیکه شکست نخورند به چمپیونزلیگ خواهند رسید.

 

فرد برزیلی در گفتگو با وبسایت رسمی منچستریونایتد گفت: " باشگاه ما باید هر سال در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد چون ما باشگاهی بسیار بزرگ هستیم. برای همین بازگشت به لیگ قهرمانان برای ما بازیکنان یونایتد خیلی مهم است و برای باشگاه هم اهمیت فوق العاده‌ای دارد".

 

هافبک برزیلی منچستریونایتد در ادامه صحبتهایش اضافه کرد: " حضور در لیگ قهرمانان چیزی است که هم بازیکنان ما و هم این باشگاه لیاقت و استحقاقش را دارد. حضور دوباره در چمیونزلیگ فصل آینده برای ما واقعاً دلپذیر خواهد بود و هدف ما چیزی جز قهرمانی در این تورنمنت نیست".

 

 

دیدگاه‌ها