کد خبر : 1698130 | 04 مرداد 1399 ساعت 13:45 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

جدال بازیکنان خاطره ساز دربی علیمنصور

حسین ماهینی و فرشید اسماعیلی در دیدار استقلال و نساجی روز پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، چهارمین جدال استقلال و نساجی در تاریخ لیگ برتر، برنده نداشت تا دو تیم با کسب یک امتیاز، دیدار را به پایان برسانند. در این دیدار سهم استقلال در خلق موقعیت بیشتر بود ولی آبی های پایتخت که سخت به دنبال کسب 3 امتیاز بازی بودند، در این راه ناکام ماندند تا چشم به دیدارهای آتی بدوزند.


در این دیدار، جدال پرسپولیسی های سابق با بازیکنان استقلال، صحنه های زیبایی را خلق کرد. علیرضا حقیقی سنگربان نساجی و بازیکن سابق پرسپولیس، در این دیدار بارها مقابل موقعیت های استقلالی ها ایستادگی کرد و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. 

 


حسین ماهینی که در ابتدای فصل پیراهن پرسپولیس را پوشیده بود، در نیم فصل از جمع سرخ های پایتخت جدا شد و تا در شمال کشوربه دنبال ماجراجویی هایش باشد. ماهینی پس از پیوستن به نساجی، در 8 دیدار این تیم به میدان رفته و عملکرد نسبتا خوبی را از خود به جای گذاشته است.


جدال فرشید اسماعیلی و ماهینی در دیدار استقلال و نساجی، اذهان را به سمت دربی 84 برد و جدال ماهینی با فرشید که با برتری استقلالی ها به پایان رسید. در آن روز و به دلیل محرومیت کمال کامیابی نیا، ماهینی به عنوان هافبک دفاعی تیم برانکو به زمین مسابقه رفت و نتوانست جای خالی کمال را پر کند. فرشیدی که در آن مقطع نه گل میزد نه پاس گل، در آن دیدار بهتر از ماهینی و سایر پرسپولیسی ها کار کرد و ستاره ی بی چون و چرای آبی ها بود که در نهایت استقلال بازی را با سه گل فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی به سود خود به پایان رساند. 

 


شاید الآن استقلال و مجیدی نیاز به همان فرشید دربی 84 دارند تا در فقدان هافبک خلاق در خط میانی استقلال، اسماعیلی عصای دست فرهاد باشد و در وسط زمین بیشتر و بهتر به علی کریمی کمک کند تا استقلال بتواند در دیدارهای پیش رو، سهمیه ی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.

 

 

دیدگاه‌ها