کد خبر : 1698145 | 04 مرداد 1399 ساعت 14:46 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

نیمکت استقلال مقابل نساجی؛غیرقابل شناسایی!

سرمربی جوان آبی‌های پایتخت روزهای دشواری را می‌گذراند.

به گزارش "ورزش سه" از زمانی که فرهاد پذیرفت که جانشین استراماچونی باشد و سکان هدایت سرمربیگری استقلال را برعهده گرفت، انواع اقسام اتفاقات و مشکلات در اردوگاه آبی‌ها رخ داد تا سرمربی جوان این تیم هیچگاه نتواند دست بازی برای انتخاب داشته باشد.

 

مجیدی که روند سینوسی را در ماه های اخیر با استقلال پشت سر گذاشته، چند مهره‌اش را به دلیل پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل از دست داد، شیخ دیاباته را به دلیل آمادگی‌ها هفته‌ها در اختیار نداشت و کرونا و محرومیت های انضباطی هم باعث شد تا روزهای سختی برای کاپیتان سابق آبی‌ها در بازگشت دوباره‌اش رقم بخورد.

 

نگاهی به نیمکت استقلال در بازی آخر این تیم برابر نساجی به خوبی نشان می‌دهد دست فرهاد برای تغییر روند بازی باز نبود و او جز ارسلان مطهری مهره کلیدی را روی نیمکت نداشت که بتواند تغییر را رقم بزند و چند چهره جوان و گمنام تشکیل دهنده ذخیره‌های استقلال در دوئل با نساجی بودند.

 

 

مجیدی برای آسیایی کردن استقلال و عمل به وعده‌اش در قهرمانی آبی پوشان در جام حذفی، راه بسیار دشواری دارد و باید دوئل های مهمی با شهر خودرو و سپاهان و... را پشت سر بگذارد که مجیدی امیدوار است سایه شوم مصدومیت‌ها، ابتلای به کرونا و محرومیت‌های پی در پی از روی این تیم رخت بر بندد و سرمربی جوان آبی‌ها بتواند در هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم لیستی کامل را در اختیار داشته باشد.

 

هر چند مسلم است استقلال برای لیگ بیستم نیاز مبرمی به تقویت دارد و حداقل خرید سه چهار بازیکن شاخص از الزامات اولیه برای رسیدن به موفقیت و خوشحالی دوباره هواداران است؛ هوادارانی که این روزها ناامیدتر از همیشه بازی‌های تیم خود را دنبال می‌کنند و امیدوارند روزهای خوب سرانجام از راه برسد. بویژه آن‌که رقیب آبی‌ها برای چهارمین بار متوالی شب گذشته قهرمانی خود در لیگ را جشن گرفت.

دیدگاه‌ها