کد خبر : 1698154 | 04 مرداد 1399 ساعت 15:15 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

28 مورد مثبت کرونا در باشگاه جنجالی اسپانیایی

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در باشگاه فوئن لابرادا به 28 مورد افزایش پیدا کرد.

28 مورد مثبت کرونا در باشگاه جنجالی اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فوئن لابرادا این روزها در کانون اخبار رسانه های اسپانیایی قرار دارد. باشگاه مادریدی هفته گذشته برای انجام بازی هفته پایانی دسته دوم اسپانیا برابر دپورتیوو راهی شهر لاکرونیا شد؛ در حالی که تست کرونای هفت بازیکن این تیم مثبت اعلام شده بود. پس از اطلاع رسانی در این مورد، تمامی بازیکنان، کادر فنی و همراهان این باشگاه در هتل قرنطینه شدند و بازی این تیم نیز لغو شد.

 

 

1514030

 

 

لغو این بازی حواشی و جنجال های زیادی را به دنبال داشت. اطلاع رسانی دیرهنگام در مورد ابتلای چند بازیکن فوئن لابرادا به کرونا باعث شد تا تنها بازی این تیم با دپور لغو شود و دیگر بازی ها به انجام رسیدند. در نتیجه، سقوط دپورتیوو بدون اینکه به میدان برود قطعی شد و فوئن لابردا نیز حالا با آگاهی از سایر نتایج، اگر بتواند در بازی برابر دپور یک امتیاز بگیرد، راهی پلی آف صعود به لالیگا خواهد شد.

 

سه روز پیش اعلام شد که تست کرونای هفت عضو دیگر این باشگاه نیز مثبت شده و امروز نیز در بیانیه ای اعلام شد که 12 مورد مثبت کرونای دیگر شناسایی شده تا تعداد کل افراد مبتلا به کرونا در فوئن لابرادا به 28 برسد. این در حالی است که 12 مورد جدید در روزهای اخیر کاملا در قرنطینه بوده اند و نمونه تست شان در شنبه گذشته منفی شده بود.

در میان این افراد 4 نفر در مادرید حضور دارند و از 8 روز پیش و پس از بازی با الچه در تماس به هیچکس نبوده اند. دو نفر نیز پیش از این به کرونا مبتلا شده بودند ولی بار دیگر تست شان مثبت شده است. 

 

همچنین روز گذشته یکی از بازیکنان فوئن لابرادا که شرایط مساعدی نداشت، به بیمارستان منتقل شد و امروز باشگاه اعلام کرد که وضعیت او ثابت است و فعلا خطری این بازیکن را تهدید نمی کند.

 

  

1514031

 

1514028

 

دیدگاه‌ها