کد خبر : 1698254 | 04 مرداد 1399 ساعت 23:34 | 44.5K بازدید | 1 دیدگاه

بیک‌زاده:

خجالت می‌کشم بگویم منیعی چه فحش‌هایی داد !

هاشم بیک زاده به انتقاد از هم تیمی سابقش و سرمربی فعلی گل ریحان البرز پرداخت.

خجالت می‌کشم بگویم منیعی چه فحش‌هایی داد !

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس دو تیم گل ریحان البرز و بادران که در ورزشگاه انقلاب کرج با پیروزی هر یک از این دو تیم می توانست، امیدهای آنها را برای رسیدن به لیگ برتر همچنان حفظ کند. این دیدار اما در پایان به تساوی یک بر یک دست یافت تا دو مدعی رقابت ها از کورس صعود خارج شوند.


این مسابقه اما با درگیری های همراه بود که منجر به اخراج هاشم بیک زاده و  مرتضی کرمانی مقدم شد.


به همین بهانه با هاشم بیک زاده که یکی از دستیاران فرهاد کاظمی است، صحبت کردیم  او در واکنش به این موضوع، اینطور حرف هایش را با انتقاد صریح از سرمربی تیم حریف یعنی میثم منیعی آغاز کرد:« من درگیر نشدم. من فکر می کنم کمیته اخلاق باید یک بازنگری در سرمربی شدن بازیکنان داشته باشد. متاسفانه می بینیم کسانی که معلوم الحال هستند، سرمربی می شوند و فقط بلندند فحش ناموس بدهند. اصلا این فحش دادن برای چه زمانی بوده است؟ الان هم مگر کسی کنار زمین فحش می دهد؟


او سپس با اشاره به درگیری ایجاد شده میان میثم منیعی و مرتضی کرمانی مقدم اضافه کرد:« آقای کرمانی مقدم اندازه سن میثم منیعی فوتبال بازی کرده است. آقای منیعی باید بداند که فوتبال تمام می شود و باید به بزرگتر از خودش احترام بگذارد.»


بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال در مورد حضور افراد اضافی در ورزشگاه انقلاب کرج بیان کرد:« تیم حریف نزدیک به 50 هوادار در ورزشگاه داشت. اگر قرار است بدون تماشاچی باشد، چرا این همه آدم در ورزشگاه بود؟ تماشاچی‌ها ما را با آب معدنی می زدند و فحش می دادند. یکی از آنها چاقو دستش بود  و مدام فحش می داد ولی او را از ورزشگاه فراری دادند.»


حرف های بعدی هاشم بیک زاده در رابطه با درگیری ایجاد شده میان او و میثم منیعی بود. دو بازیکنی که در سال های نه چندان دور، دو وینگر چپ استقلال به شمار می آمدند. مربی بادران درباره این موضوع و همبازی سابقش اینطور حرف زد:« اصلا میثم دوست و همبازی خودم بوده. نباید  فحش ناموس بدهد. اصلا این فوتبال ارزش اینکه فحش ناموس بدهیم را ندارد. من خجالت می کشم بگویم که چه حرف هایی می زد. من هم می توانستم فحش بدهم. آدم باید شان و شخصیت خودش را اما حفظ کند. همه این ها آخرش برمی گردد به اخلاق. عمر قهرمانی خیلی کوتاه است. امروز شاهد چیزهایی بودم که قبلا نبودم. یک پنالتی برای آنها می گیرند. تمام می شود. بعد فحش هایی می دهند که لیاقت خودشان است.»


حرف های پایانی بیک زاده در مورد بازی و حواشی دیدار بادران برابر گل ریحان اینطور بود:« من در این 15 ، 20 ساله  یک بار کارت قرمز نگرفتم، ولی چیزهایی دیدم که عصبانی شدم. مربیگری شان و شخصیتش آموزش به دیگران است نه اینکه هر چیزی از دهانت در می آید، بگویی.»

 

سوال پایانی ما در رابطه با حضورش در برنامه فوتبال برتر و تجربه حضور در رسانه پس از بازیگری و مربیگری بود. او در واکنش به این سوال عنوان کرد:« این یک تجربه ای است که در حال یاد گرفتن آن هستم. خیلی از بازیکنان در سال های اخیر به این عرصه وارد شده اند؛ در انگلیس و خیلی کشورهای دیگر. خیلی از بازیکنان می آیند و مفسر می شوند. من هم همین راه را می خواهم ادامه بدهم. خدا را چه دیدید؛  شاید جای میثاقی را گرفتم.»

دیدگاه‌ها