کد خبر : 1698274 | 05 مرداد 1399 ساعت 09:25 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه کرمانشاهی سهوی بود

عاشوری:از پنالتی قائدی توی زمین خنده‌ام گرفت

نوید عاشوری هافبک طراح نساجی در بازی با استقلال هم یکی از خوب های تیمش بود و بارها در میانه میدان با تصاحب توپ و گردش آن بازی را به سود نساجی تغییر داد.

به گزارش "ورزش سه"، در صحنه ای برخورد این بازیکن با مهدی قایدی موجب شد تا رضا کرمانشاهی به سود استقلال پنالتی اعلام کند. نوید عاشوری در مورد این صحنه می گوید: به هیچ وجه تصمیم داور دراین صحنه درست نبود. من فکر می کنم زاویه دید داور درست نبود؛ در غیر اینصورت به هیچ وجه این صحنه را پنالتی نمی گرفت. البته با شیوه ای که مهدی قایدی خود را به زمین انداخت من تصور می کنم داور فریب خورد. هنوز هم برایم قابل هضم نیست که چطور به سود استقلال پنالتی اعلام شد؛ اینکه چرا در آن صحنه خندیدم به این خاطر بود که برایم خنده دار بود که پنالتی اعلام شد. من فکر می کنم مهدی قایدی سر خورد و شاید هم ... به هر صورت تصمیم داور برایم قابل احترام بود و به او خسته نباشید می گویم. به طور حتم این اشتباه سهوی بود و اگر داور در زاویه مناسبی قرار داشت دستور به ادامه بازی می داد. 

 

نوید عاشوری در خصوص بازی هم این چنین توضیح داد: سه امتیاز این برای هر دو تیم مهم بود. استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. ما با توجه به اینکه میهمان بودیم موقعیت های خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کردیم و اگر در استفاده از فرصت ها دقت عمل بیشتری به خرج می دادیم می توانستیم برنده بازی باشیم. به هر صورت نتیجه ای که در این بازی رقم خورد بیشتر به سود ما بود. ما بازی های سخت و سنگینی را پیش رو داریم. امیدواریم با ادامه این روند و تلاش تیمی بتوانیم باز هم دل تماشاگران نساجی را شاد کنیم.

 

 

دیدگاه‌ها