کد خبر : 1698355 | 05 مرداد 1399 ساعت 15:23 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

بارتومئو: امیدوارم شایعات رئیس لالیگا درست نباشند

رئیس باشگاه بارسلونا به اخبار و شایعات مربوط به قانون شکنی های خاویر تباس رئیس لالیگا واکنش نشان داد.

بارتومئو: امیدوارم شایعات رئیس لالیگا درست نباشند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر خاویر تباس رئیس لالیگا در مظان اتهامات عجیبی قرار گرفته است. انتشار اسناد قرارداد همکاری او با باشگاه دسته دومی فوئن لابرادا و حضور پسر او در هیئت مدیره این باشگاه باعث شده تا اخباری مربوط به استعفای او به گوش برسد.

 

 

1514004

 

 

در واقع اتفاقات هفته پایانی دسته دوم اسپانیا باعث شد تا شرایط برای تباس دشوار شود. ابتلای چندین بازیکن فوئن لابرادا به کرونا باعث لغو دیدار این تیم مقابل دپورتیوو لاکرونیا شد در حالی که این باشگاه با علم به این قضیه به لاکرونیا سفر کرده بود.

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی لالیگا از این قضیه مطلع بود و با اطلاع رسانی دیرهنگام در نهایت باعث شد تا شورای عالی ورزش اسپانیا اقدام به لغو بازی دپورتیوو و فوئن لابرادا کند در حالی که اگر زودتر اطلاع رسانی می شد، تمامی بازی ها به تعویق می افتادند. در نتیجه دپورتیوو بدون اینکه به میدان برود سقوطش قطعی شد و فوئن لابرادا حالا با یک تساوی برابر دپور می تواند حضورش در پلی آف صعود به لالیگا را قطعی کند.

 

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه امروز خود با موندودپورتیوو به قضیه خاویر تباس اشاره کرد و گفت:« اینگونه مسائل به خصوص که در مورد لالیگا هم که باشد، باید عمیقا مورد بررسی قرار بگیرد. در مورد قضیه خاویر تباس و خانواده اش اخبار و شایعات زیادی خوانده ام و امیدوارم که صحت نداشته باشند. اگر غیر از این باشد با یک مساله اخلاقی روبرو هستیم که باید حل شود.

 

 

1514480

 

 

باید یک نتیجه گیری نهایی بشود و اگر قانون شکنی صورت گرفته، تمامی باشگاه ها باید اقداماتی انجام دهند. همه در مورد سلامتی بازیکنان، کادر فنی و تمامی افرادی که در تماس با بازیکنان هستند مسئول هستیم و برای اتفاقات پیش آمده در فوئن لابرادا متاسفم. معتقدم باید تحقیقات مفصلی صورت بگیرد و اگر باشگاهی پروتوکل های بهداشتی را رعایت نکرده، بر علیهش جرائمی در نظر گرفته شود.»

 

بارتومئو ادامه داد:« در مورد تباس باید بگویم که ما در بارسلونا یک کد اخلاقی داریم که هیچکس از مدیران بلندپایه باشگاه اجازه ندارند حتی افراد درجه سه خانواده خود را در باشگاه یا شرکتی وابسته به باشگاه مشغول به کار کنند.»

 

دیدگاه‌ها