کد خبر : 1698590 | 06 مرداد 1399 ساعت 18:22 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: حالا فقط روی فتح FA CUP تمرکز کرده ایم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال می گوید که تیمش در حال حاضر روی دیدار فینال جام حذفی انگلیس مقابل چلسی تمرکز کرده است.

آرتتا: حالا فقط روی فتح FA CUP تمرکز کرده ایم

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی روز گذشته آرسنال در چهارچوب هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل واتفورد باعث شد که این تیم فصل جاری مسابقات را با رتبه هشتمی به پایان برساند. کسب چنین نتیجه ای برای باشگاه‌ی مانند آرسنال اصلاً قابل قبول نیست و به نظر می‌رسد که آنها این فصل آینده تمام تلاش خود را برای جبران آن انجام خواهند داد.

 

حضور آرسنال در رقابت‌های اروپایی کاملا مبهم است اما با این وجود همه چیز در دستان شاگردان میکل آرتتا است چراکه آنها می‌توانند با پیروزی در دیدار فینال جام حذفی مقابل چلسی، راهی رقابت‌های لیگ اروپای فصل آینده شوند.

 

 

1510781

 

 

سرمربی آرسنال نیز به شدت مشتاق کسب جام با توپچی ها است. آرتتا در مصاحبه ای با وب سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت: " از 20 دسامبر که به اینجا آمدم، اتفاقات زیادی رخ داده و سنگ های زیادی بر سر راه ما بوده است اما معتقد هستم که در این مدت پیشرفت زیادی داشته ایم. وحدتی که هواداران، تیم و باشگاه در حال حاضر از خود نشان می‌دهند، حاکی از آن است که ما در مسیر درستی قرار داریم.

 

ما این فرصت را داریم در که در مسابقه فینال جام حذفی مقابل چلسی به پیروزی دست پیدا کنیم و راهی رقابت‌های اروپایی شویم. هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما باید مسابقه فینال فکر کنیم. هدف ما پیروزی مقابل چلسی و بردن جام به خانه است."

دیدگاه‌ها